nedelja, 18. januar 2009

Kamenjski kros

Kamenje, vasica malo nad Ajdovščino na Primorskem, kraj dogajanja za to nedeljo. Vaščani so namreč "stopili skup" in izpeljali eno luštno tekaško prireditev. Tja smo se podali tudi trije Dolenčki. Za bolšo motivacijo, družbo in kratek čas, sem s sabo peljal namreč še dva tekača, Boštjana in Antona.

V kar toplem nedeljskem jutru, sem tako pobral Boštjana v Birčni vasi in že sva se peljala novim zmagam naproti. (do njih zaenkrat še nisva prišla) Na bencinski sva kupila nekaj stvari za na pot, v Mirni peči pobrala Antona, nato pa naprej proti primorski. Ob prijetnem klepetu smo kot bi mignil zavili proti Ajdovščini in v kar precej megleni enajsti uri prispeli na mesto dogajanja.


To je to smo dejali, se na hitro prijavili na tek, nato pa preverili čas starta.





Ugotovitev:
vsak tekmuje v svoji skupini
vsak ima svojo dolžino proge Tone 5 km, jaz 6km in Boštjan 8
in vsak svoj čas starta


Ker smo imeli še dovol časa, smo se šli ogledati progo, da vidimo "teren". Ugotovili smo da je proga precej razgibana, (beri strma) ter precej spolska. (beri blato)








Ko so otroške skupine odtekle svoje, je prvi stopil na startno cilno črto Tone. Žvižg piščali in že so se pognali po klancih navzgor in navzdol. Tone (velja za bolšega tekača) je skoraj pometel z konkurenco in ciljno črto pretekel drugi.




Jaz sem se medtem že pridno ogreval in takoj ko so prišli vsi v cilj, se je po strminah "zapodila" naša skupina.






Pa po klančku gor, pa po klančku dol... Le krajši del poti je potekal po blatni kolovozni poti, nato skozi vinograd, pa malo po gozdičku, nato nekaj zavojev po travniku nazaj na kolovoz, pa mimo vinograda






Sem omenil vinograd? Hm ja ...no tole na slikci naj bi bil vinograd !??? Primorci pač! Bojo moral malo v Podgurje pridet na ekskurzijo, da bojo vidli kaj se prav vinograd.



Pustimo to! Še nekaj zavojev po travniku in že sem bil v ciljni ravnini (klanec kakih 18%, je za Primorce ciljna ravnina) in čez cilno črto. Žal to ni bil konec, to je bila šele tretina, pred mano pa še dva kroga in nato res ciljjjjjjj. Jaz sem ciljno črto pretekel kot deveti v skupini.




Nato še zadnje dejanje, štirje krogi zadnje skupine v kateri je tekel Boštjan.



Boštjan je v cilj pritekel kot peti.

In tako je bila za vse končana še ena precej težka tekaška preizkušnja. V cilju pa je vse tekače čakal topli čaj, ter kopica raznih peciv, katere so pripravili domačini. Pod velikim hrastom pa se je sproti odvijala podelitev medalj in nagrad, dalo se pa je dobiti tudi "arcnije" . (borovničke,jagerček.....)

Ker je bila že pozna ura, smo se kar takoj odpravili proti domu, čeprav se nam ni toliko mudilo, da nebi zavili v prvo oštarijo na dva deci refoška in nato proti Novemu mestu. Odložila sva Toneta, nato pa v Birčno vas, kjer je Sabina že kuhala odlično župco, ( to je Sabina rekla da moram napisat) kjer sva imela zapoznelo kosilo.

Po okrepčilu sem zavil še do prijatla na kozarček cvička, kjer sva se dogovarjala za naslednji tek v soboto v Maslenici na Hrvaškem. Dokončna odločitev bo podana jutri oziroma pojutrišnjem.

3 komentarji:

Barbi pravi ...

O, vidim, da pridno teces po Sloveniji, pa ze v sosednjo drzavo gres ... fajn to. :) Jaz sem imela pa danes eno uro hitre hoje ... uvod v mojo teksko kariero. :) ha ha ha :)

Sem se pa prav nasmejala ... na startu cela kopica ljudi, cez vinograd pa sam teces. :)

Aja, a Bostjan je zdej clan tvojga kluba? Pa tale Tone tud? Al kako? ;)

Anonimni pravi ...

Tone še ustraja pri Revozu,sam je šel z mano dol, da ni bilo potrebno z dvema avtočkoma. Boštjan pa teče za Maticka. Ti pa kar pridno treneraj, da bomo potem trije. Sam da nimajo Irci kakšen poseben stil, da ne boš prehitra za nas.;)

Anonimni pravi ...

Jej 'Matick' Zdravo!

Vidis, da tud mi zasledujemo
tvoje tekme. Super dobro se drzis in izvrstno obvladas progo, pa ceprav vcasih tudi po blatnem terenu. No, bolje tako, da vsaj ni treba pazit na odvecne kalorije.

Pa se domacga clana (Bostjana) si si pridobil zraven. Lepo je vaju videti!
Navijamo pa seveda... za 'najboljsega'. Se malo, pa bos na Olimpiadi...

Hm, vinograd pa res zgleda bol zalosten. Kot ce bi bil na protestu. Ubozec! Nima pac Staneta za obdelovanje. Ce pa ti ne mores bit povsod!

Lep pozdrav iz Kanade!