ponedeljek, 12. januar 2009

Trening!

Mrzli januarski dnevi.Vsi se več ali manj stiskamo za stenami stanovanj, na toplem.To postane dolgočasno. Vikendi so postali nekam prazni sedaj, ko je na tekaškem področju malce zatišja. Januarja in februarja se še skoraj nič ne dogaja, le sem pa tja se najde kak tek. Eden takih bo v nedeljo 18 .1 na Primorskem in sem se odločil, da se bom podal na start.

Hmm... Za nastop pa bi bilo dobro malce potrenirati.(tako sem razmišljal včeraj)Iskal sem primerno lokacijo, pa se ni porodila nobena pametna ideja. Pri sosedovih sem to na glas razmišljal, pa so pomagali iskati rešitve. Mogoče bi probal iz Gaberja tek na Miklavža, (kakršen bo 8.2) samo bi potreboval prevoz za nazaj. Za prevoz se je takoj javil sosed, da lahko pride on po mene, ker da se odpravlja na Tolsti vrh do zidanice.... No ja, mogoče...

Sabina pa je potegnila asa iz rokava. Zakaj pa ne tečeš iz Gaberja proti Gorjancem, nato čez Pendirjevko proti Cerovem logu in na Tolsti vrh. Če bi bilo predaleč, pa lahko pride z avtom naproti.
Po rahlem premisleku, sem si rekel prav grem. To je nekje 6 km klanca, nato še toliko doline. Noben problem, s progo bom opravil v eni uri. Ha...

V dres sem skočil kar doma, se ogrel, s sabo pa sem vzel za preobleč in že sva se odpeljala.Termometer je kazal -9 ,ko sva prispela v Gaberje. Ustavil je pri cerkvi, kjer je bil predviden start. Samo iz avta in že so bili prvi metri za mano.Kaka dva km me je kar malce hladilo, nato pa je bilo prav prijetno.Na cesti je bil sneg, na nekaterih krajih pa tudi led, zato je bilo treba zelo previdno stopat.Klance sem premagoval z dobrimi petimi minutami na km in dosegel najvišjo točko po 5.5 km v pol ure. Nato pa spust v dolino. Cesta proti Cerovem logu ni nič posipana, zato nisem mogel z polno brzino teči. In že sem bil v dolini, tu še malo ravnine po asfaltu in vzpon na Tolsti vrh.

Jupiiiiiii! Cilj, ura se ustavi.Pri izračunu doma sem se malo uštel.(proga je 3 km dalša od predvidene) Za mano je bilo slabih 15 km, ali točno 14.70 km in čas 1:10, kar je 4.48/km v povprečju. Rezultat zadovoljiv.

V zidanci pa je že čakala topla obleka,katera je zamenjala kar precej moker dres, zakurjen kamin da je bilo toplo, kuhana klobasa in kozarček cvička, da so se povrnile porabljene kalorije. Nato pa v avto in proti domu.

2 komentarja:

Barbi pravi ...

Uf, dober si ti! Jaz bi verjetno na četrt poti umrla. :)

Sabina pravi ...

Se vid da sta z Barbi v žlahti. Je blog tako zanimivo brat, kot dobro knjigo, mim grede je konc, pa bi človk še kr bral. ;-) Imata žilco za to. Le tako naprej! S pisanjem in s tekom. Citiram:"Če je glava zmešana,..." Matick, ti že veš kako gre naprej, a ne? Hahaha. Lp