torek, 14. april 2015

16. Novomeški tek

Novo mesto, moje mesto. :) Kje drugje naj bi začela letošnjo tekaško sezono? Pravijo, da je doma najlepše. Če vprašate mene, je bil 16. Novomeški tek eden izmed tistih, za katere ti ni žal, da se ga udeležiš.

Tek po domačem kraju, polnem navijačev, ki med drugim glasno navijajo tudi zate. Tisti, ki te poznajo, pa tudi tisti, ki te ne. Ko tečeš mimo množice in zagledaš sodelavko, ki ti maha in te spodbuja. Ko pri vodnjaku nekdo zakliče: "Dajmo, Maticki!" Ko te druščina iz kavarne pozdravi in spodbudi za zadnji krog. Ko množica predšolskih otrok in njihovih staršev vzklika in ploska in spodbuja. Ali ko te pozdravi, spodbudi in na vrhu stopnišča nasmeji nekdanji sotekač z besedami: "Mlada ženska, ni problema. Star stric, je problem."

Ne vem, no, morda sem subjektivna, ker se je to zgodilo meni. Ker je bilo v mojem kraju. Ali pa je bil ta tek v nedeljo res tako prijeten.

No, saj tisti hrib na Ragovsko, ki ga moraš dvakrat predihat, pri katerem ti sonce pripeka v hrbet in za katerega misliš, da ga res ne bo nikoli konec ... no, tisti hrib morda ni tako prijeten. Ampak preostala proga je pa fajn.

Naše mesto je v tednu pred tem tekom praznovalo častitljiv jubilej - 650. rojstni dan. Uau! In tekači smo skupaj z navijači pokazali, da po vseh teh letih lahko naš Glavni trg še vedno zaživi v vsej svoji veličini. Pa še vreme nam je bilo naklonjeno.

Poleg tega pa se mi zdi, da še naš župan navija za Maticke. :) Zakaj bi pa drugače imel oranžne dlani? Hahaha. :)


Ne morem kaj veliko povedat o delavskih športnih igrah ali otroških tekih, ker se jih nisem udeležila. Lahko samo prepišem rezultate in dodam: Bravo!

Stane Kralj - absolutno 3. mesto, 1. v kategoriji - 1500 m, 4 min in 29 s


Tekli so tudi otroci. Naši predstavniki so:
Neža Zamida - 29. mesto na 500 m med 48 tekačicami



Matevž Zamida - 20. mesto na 500 m med 39 tekači


O teku na 8 km sem pa že dovolj povedala. In je čas še za te rezultate. Pohvalno.

10. Stane Kralj - 2. v F, 30.09


25. Šimec Srečko - 1. v E, 31.17


46. Boštjan Zamida - 3. v E, 32.59


55. Silvo Mikolič - 5. v G, 33.38


74. Marko Bučar - 16. v B, 35.56


137. Dino Šuštar - 6. v I, 41.39 ... hehe, kdo pa je ta Dino? :)


140. Barbara Vidic - 11. v B, 42.00


199. Mojca Vidic - 7. v D, 48.24


Moj čas ni najboljši, je pa za 47 sekund boljši od lanskega. Zame je to tisto, kar šteje. Kako so s svojimi rezultati zadovoljni ostali, bodo povedali pa sami.

Če naredim subjektivni pregled Novomeškega teka, lahko rečem: Super. In hvala vsem. Pridem spet naslednje leto! :) No, tečem spet naslednje leto! :) Se vidimo.

Ni komentarjev: