ponedeljek, 16. februar 2009

Batuje


Batuje so majhna prijazna vasica, ki leži nekaj kilometrov naprej od Ajdovščine. To soboto se je tu odvijala tekaška prireditev, ki si je reče kros in šteje za pokal primorske.





V lepo sobotno Valentinovo jutro, sem se tja napotil tudi jaz.Še pred tem sem moral za tri ure v službo, saj sem moral tam postoriti nekaj stvari. Spotoma sem pobral še dva tekača in eno navijačico, da so bila vsa mesta v avtu popolnjena. (Boštjan se ni mogel udeležit teka, ker je imel delovno soboto)Ob prijetnem klepetu in lepem vremenu, je čas hitro tekel in že smo prispeli v Batuje. Tu je bilo že vse živahno, saj so že pridno tekmovale otroške skupine.


Sledila je prijava, nato pa takoj ogrevanje saj sta Tone in Miro imela le še dobre pol urice do starta.Jaz sem si medtem ogledal prireditveni prostor naredil nekaj fotografij, nato pa je bil že start na 5 km. Počakal sem začetek, malo spodbujal Toneta in Mirota, nato pa se je bilo potrebno že ogrevati.


In že smo stali na startni črti.




Še žvižg in že smo se zapodili za čim boljšim rezultatom.





Proga je potekala po travnikih na robu gozdiča za vasjo. Tudi tu ni šlo brez vinograda. (tukaj je izgledal precej bolše kot v Kamenju.) Se pravi mimo vinograda, skozi oljčni nasad, malo skozi gozd in nekaj deset metrov tudi po makadamu. Teren je bil rahlo razgiban brez kakih večjih klancev ali strmin. Soraj bi lahko rekel da je sama ravnina. Povsod ob progi je bilo vse polno navijačev, ki so nas glasno spodbujali.

No to niso navijači ampak tekmovalci.




Po 24. min so bili za mano trije dvo kilometerski krogi jaz pa v cilju, kjer so mi pripisali 9. mesto, kar pomeni enaka uvrstitev kot v Kamenju.




Tako tek je bil za nami, ampak Dolenjci nebi bili Dolenjci, če se nebi nato malo poveselili. Z nami je bila "frajtonarca" in že se je oglasila domača muzika in pesem.





Na prireditvenem prostoru je muzika preveč donela iz zvočnikov, zato smo mi po svoje se veselili kar na parkirišču, kjer ni manjkalo niti cvička. Ni pa manjkalo tudi burje, katera se je kar dodobra razpihala, zato ni bilo nič kaj prijetno postavati na odprtem in ker ni nobeden pritekel medalje nas ni nič več zadržalo in smo se odpravili proti domu.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hallo Matick!

Ja, spet imas eno lepo in zanimivo objavco. In to glih za svetga Valentina;;;)
...Tam, v 'Ba-tu-je' vrisk se cuje, in srce, srcno zmaguje...))

Krasni tekaski posnetki! Joj, pa se tiste gore v ozadju, sej je res lepa pokrajina, za nas pa je prekrasno za pogledat...

Se naprej ti zelimo vse lepo zdravo; pa srecen, uspesen in lahki korak;)))

Lep pozdrav vsem domacim in prijateljem,

Iz Kanade.

Anonimni pravi ...

Res lepo upam da te na vseh tekih spremlja frajtonarica.

Anonimni pravi ...

Na vseh tekih ravno nisem z harmoniko, se pa včasih znajde v avtomobilu in takrat tudi veselo zapoje.(neglede na rezultat)
Pa lepe pozdrave v tiste dalne kraje, tja čez ocean naj priplava pesem k vam.

Anonimni pravi ...

ŽIVJO MATICK!

ČESTITAM ZA 9.MESTO!
UPAM,DA BO SKUPNI REZULTAT TAKO DOBER,DA BOŠ SKAKAL OD VESELJA!
OGLASI SE KEJ!!!