torek, 24. julij 2012

11. tek po Lončariji

Uf, je že tako daleč nazaj, da se sploh ne spomnim več dobro, kaj se je dogajalo. :) Se zna zgodit, da v zapisu kaj pozabim. :)

Bila je sobota, 7. 7. 2012, in trije Maticki smo brzeli proti Ribnici. Na poti žal nismo srečali nobenega medveda, da bi se lahko hvalili z ekskluzivnimi fotkami. Mogoče nam to uspe konec avgusta, ko se vračamo v tiste kraje. :) No, prišli smo v Dolenjo vas in parkirali pri cerkvici na hribčku. Zakaj? Ker tam ni gneče in se lahko v miru preoblečeš ali prikriješ dejstvo, da s seboj voziš 100 litrov cvička. :)

Standardne predtekaške priprave: prijava, živjo, zdravo, preoblačenje, ogrevanje in drenjanje na startu. 5, 4, 3, 2, 1 in smo šli. Ker so bili dnevi pred tekom precej vroči (priznam zeloooo vroči - cca. 35°C v senci ... vsaj v naših koncih), me je bilo malo strah, kako bo med samim tekom, za katerega se spomnim, da je precejšnji del po soncu. Na tem mestu je treba izrazit velike pohvale organizatorjem, ki so očitno razmišljali podobno kot jaz. :)

Na poti so pripravili toliko okrepčevalnic, da se še jaz, ki sem pri bolj počasnih rekreativnih tekačih nisem ustavila na vsaki. Pa to še ni bilo vse. Izkazali so se gasilci, ki so kar na precejšnjem številu lokacij polivali z vodo ali odprli hidrant, da smo se osvežili po želji. Mogoče mi edino v prvem ovinku ni bilo všeč, da sem dobila curek vode naravnost v obraz, ampak je pa prijaznost ostalih, ki so te vprašali, če želiš osvežitev, odtehtala tisto prvo gasilsko postojanko. :)

Po 9 kilometrih so sledili še zadnji metri in ko res že skoraj ne morem več, po navadi izstisnem iz sebe čisto vse in v cilj pridem malo hitreje kot je moj povprečni tempo na poti. To bi lahko pomenilo, da imam dovolj moči za malo hitrejši tempo na celi progi, ampak ne bomo zdaj o tem. :) Prišla sem v cilj, počutila sem se super in nisem bila daleč od lanskega rezultata. Fino.

Matickov nas je teklo več, nisem bila sama, zato prilagam seznam.

Stanislav Kralj - 35.38 - 3. mesto v kategoriji
Silvo Mikolič  - 40.17
Vesna Oražem - 44.22 - najhitrejša domačinka
Mirko Šuštar - 45.19
Barbara Vidic - 48.59
Mojca Vidic - 54.42



In kot je v navadi v Dolenji vasi, so bile tudi tukaj sestavljene trojke, tokrat iz iste ekpie, ki so osvojile skupinska odličja. Seveda Maticki nismo manjkali, saj smo se dekleta povzpela na 2. mesto. Bravo, punce! Fantje so imeli pa neko zmešnjavo s prijavami, zato jih sploh ni na seznamu. Tako smo bila Matickova dekleta spet boljša od fantov. Pa ne, da tekmujemo. Hihihi.

1 komentar:

Matick pravi ...

Barbi si pozabila, da sta bila tam še dva za Maticka. Franci Menič in Jože Bučar, z katerima smo sestavili trojko.Ja ne vem pa zakaj so nas "ven vrgli". Če bi tam objavili rezultate bi to uredili tako pa..... Sem pa malce preračunal in če bi nas dali na seznam , bi zasedli drugo mesto. Bo drugo leto boljše.