torek, 3. januar 2012

22. Novoletni tek

Dolsko 26.12.2011





Tudi praznični ponedeljek pred novim letom, je minil v znamenju teka. Odvijalo se je več tekaških prireditev, na različnih koncih. Z Edijem sva se odpravila v Dolsko, na 22. novoletni tek.

Kar malce hladno vreme, nas je pred tekom stiskalo v avtomobile in kar nekako nismo pokukali iz njih. Do zadnjega trenutka smo se stiskali v toplem zavetju, potem pa na hitro v tekaško opravo in na start.




Kot vedno so bile tudi tokrat dve dolžini teka. Tekmovalci mlajših skupin smo se pomerili na daljši 14.5 km dolgi progi, ostali tekmovalci in tekmovalke pa so startali 15 min pozneje na nekoliko krajši progi, ki je merila 10.5 km.










Na daljši progi smo startali pred samim kulturnim domom, medtem ko so se na krajši pridružili v Kamenici, potem ko nas je precej z dalše proge že odteklo mimo. Mi smo se pognali v tek točno ob 11:00 in na samem startu imeli kar precej navijačev, saj je bila ob progi večina tekmovalcev krajše proge. Med njini je bil tudi Edi, kateremu sem pustil fotoaparat, da mogoče ujame kak dober trenutek starta. Na žalost je bila prazna baterija in je lahko naredil le en posnetek. Ja pa smo mi vseeno startali.







Naredili smo nekako polkrog v dolžini 4 km, ko so nas še enkrat spodbujali, tisti na krajši progi. Tokrat so stali za startno črto in čakali na znak za začetek, nato so se zapodili za nami.






Kmalu se je pričel klanec, mi na dalši že nekoliko izmučeni in kmalu smo bili vsi pomešani. Klanca pa kar ni in ni zmanjkalo. Se mi je zdelo da ga dve leti nazaj ni bilo toliko, ali pač. Takrat sem celo najstrmejši del prehodil, tokrat pa sem odtekel ves klanec. Potem pa le še spust in ravnina do cilja. Tudi spust je kar precejšenj in za nas, ki ne obvladamo teka v dolino nič kaj prijeten. V tem delu me je tudi tokrat prehitelo največ tekačev. Potem sem na ravninskem delu nekaj pridobil nazaj in že smo bili v cilju, kjer so nas zopet "sortirali".





V cilju so nam postregli z čajem in juhico, za ostale želje pa je bil poleg Vegov hram, ki je poskrbel za taka in drugačna okrepčila.
Kmalu so bili na red tudi rezultati, sledila pa je tudi podelitev nagrad v dvorani Kulturnega doma.


V cilj sem pritekel kot 14. na dalši progi s časom 57:40. Na tej razdalji nas je tekmovalo 111.
Edi je bil v cilju kot 24. na krajši progi z časom 49:24, tu pa je tekmovalo 82 možakarjev.

Seveda smo bili razvrščeni tudi v skupine po 10 let, kjer sem jaz pristal na nekako nehvaležnem 4. mestu. Tokrat to ni bila nehvaležna uvrstitev. In zakaj ne? Organizator namreč ni pripravil nič medalj za prve tri, je pa pripravil praktična darila za prvih šest v vsaki skupini. In tako sem bil med dobitniki tudi jaz.



Navadno je poleg podelitve bil še zraven kratek program za razvedrilo, tokrat pa so pripravili vse bolj na hitro in je bila samo podelitev. Tako smo vse skupaj opravili na "hitro" in tako tudi odbrzeli domov. Se vidimo zopet ob leti!

Ni komentarjev: