sreda, 8. januar 2014

Zimska liga "Gorjanci" 3

Gabrje 14.12.2013


Ja tale datum je pa še iz lanskega koledarja. Je pač tako, da smo koledarje zamenjali v teh dneh ( Maticki jnih še nismo, ker so še v izdelavi. Zamujamo kot pri vsaki stvari.) in bi vsem bralcem tega bloga zaželel srečno veselo in predvsem zdravo leto, ki smo ga pričeli.
 Pa pojdimo nazaj k teku. To zimo (če temu lahko rečemo zima)sem jaz osebno vzel za počitek, zato tečem le ligo Gorjance, sicer pa počivam. Saj je vsake 14 dni dovolj za tek, bomo pa spomladi kaj več.
Tokrat se nas je zbralo v Gabrju 31 tekačev in tekačic, ki nas je lepo vreme potegnilo na tek. Kot po navadi smo se zbrali v središču vasi, se ogreli, torbe oddali za prevoz na vrh, se še malce poslikali potem pa smo jo ubrali na vrh.


Pred startom so še podali obvestilo o spremembi števila udeležb za opravljeno ligo, ki znaša 4 teke. Tako lahko ligo opravijo tudi tisti, ki so tokrat prvič stekli na vrh. Seveda ne smem pozabiti novinarje Dolenjskega lista , ki vse lepo poslikajo in zapišejo na njihovih straneh. Tam lahko tudi najdete več slikovnega materjala.
Mi pa smo  jo ubirali proti vrhu. Nič kaj drugače kot po navadi. Približno enaka rasporeditev po progi, le da so tisti tahitri tokrat pričeli še bolj hitro. Mene je kriza ujela že v dolini, pa sem jo počasi ubiral proti vrhu.  Največje olajšanje je seveda na previsu (Krvavi kamen), ko je potem le še v dolino. Tokrat pa niti to ni šlo tako kot bi moralo in sem se kar z težavo privlekel na cilj.
V cilju isti vrstni red kot vedno, le časi so malce drugačni. Pa saj časi niso pomembni, pa vseeno lahko malce primerjamo.

2. Gregor Bučar  45:16
5. Kralj Stanislav  48:52
15. Bučar Marko 55:32
17. Lukšič Andrej57:35

Kmalu bi pozabil napisati, da vsak v cilju dobi tudi krof, ki ga podarjajo Dolenske pekarne, (vsaj mislim da je tako, da me ne bo kateri za ušesa uleku) v koči pa še vedno tudi topel čaj in kuhanček.In ko smo se okrepčali, smo se podali v dolino. To je pa tista slabša stran, saj je spust po blatnih stezah gorjanskih gozdov in travnikov. Krivi smo pa sami. Pa bi se nazaj odpravili po cesti, kaj pa rinemo po bližnicah. Vsak pač izbere svojo pot, teh pa na tem delu ne manjka. Važno da pridemo celi v dolino.


Ni komentarjev: