četrtek, 9. oktober 2014

20. tek Veronike Deseniške

Breg pri Kočevju 31.08.2014

Zadnji počitniški dan, ko se po dolgem počitku zopet spravimo na tek v Dolenjskih krajih. Pri nas je organizirano tako, da po počitku pride na vrsto najdaljša preizkušnja, saj je največ energije v nas. V Dolenjskem pokalu je to edina polmaratonska prireditev in tudi vedno dobro organizirana.
V te kraje tako vsako leto privabi številne tekače od blizu in daleč. Tokrat se nas je zbralo preko 200 tekačev, od tega kar 11 Matickov.


Nismo pa se vsi podali na "polovičko", saj je bila še opcija 10 km, za tiste mlajše pa nekaj sto meterski teki, toda tam ni bilo Matickov, čeprav nam gre včasih malce na otročje. Smo pa imeli zastopano desetko z strani štirih tekmovalcev, ostali pa smo se mučili na tisti daljši.
Ja za nekatere je težko takole po premoru zopet na tek, spet drugi brez premora pa utrujeni in kaj vem še kaj. Vglavnem smo vsi kar nekaj jamrali, čeprav je večina potem dobro odtekla.
Na startu smo bili vsi skupaj, 10 in 21 km, pa smo se podali na pot. Lepa dokaj ravninska (klancev ni nobeden videl) proga speljana po obrobju Kočevja v prekrasnem vremenu; kaj češ lepšega.



 Pa vendar ni bilo vse tako lepo. Mogoče za tiste ki so tekli krajšo, mi na daljši smo se kar matrali. Še posebej tiste zadnje kilometre. "Letelo" je nekje do 15. km, in če bi zdržal tempo, bi pritekel dober rezultat. A ni šlo, pa ne. Kar smo bili bližje cilju, to je bilo težje. Pa ne samo meni, vem še za ena dva ki sta bila za mano vse skozi v isti razdalji. Mogoče nista opazila, da je meni tempo padel in da bi lahko šla naprej. Kdo bi vedel? No zame je bil zadnji kilometer, ali bolje rečeno kar zadnji trije, velika muka. Sploh ne vem, če sem že kakšen tek težje odtekel. Verjetno da ne.
Pa poglejmo kako smo se odrezali.
Na 10 km;

35. Šuštar Mirko  50:29    5. v F
51. Vidic Barbara  53:47  7. v A
69.  Vidic Mojca   58:09    3. v D



73. Škoberne Nina 01:01:09 8. v A

na 21 km ;

9. Kralj Stanislav      01:27:21   1.  v E
10. Šimec Srečko      01:27:42   2.  v E



20. Mikolič Silvo      01:33:55   1.  v G



30. Zamida Boštjan 01: 36:18   4. v D
33. Bučar Marko      01:36:48   7. v  B
51. Oražem Vesna    01:50:37  2. v C



52. Lukšič Andrej    01:51:54   8. v D

Na koncu nas je pozdravil še sonček, kar za prejšnja leta tu ni bilo v praksi. Je pa tukaj v praksi, da domačinke spečejo ogromne količine peciva, kar zadošča za vse tekače po mili volji. Jaz si ne postrežem z malico, ki jo tudi pripravi organizator, saj je dovolj le kup sladkarij. Seveda po vsem pa kozarček osvežilne pijače v bližnjem lokalu, da jim damo vsaj malce zaslužiti.  Pa kmalu bi pozabil še praktične nagrade, ki se tukaj žrebajo. Vsako leto pripravijo kar velike količine, vendar jaz sem le redko kdaj te sreče, da sem izžreban. Tudi tokrat me je sreča obšla. Bo pa drugič!


Ni komentarjev: