torek, 11. november 2014

Sevniški pokal/ Šentjanž

Šentjanž 18.10.2014


Pa smo pričeli tudi Sevniški pokal. Kot vsako leto, tudi letos od Oktobra pa nekje do pomladi, tekmujemo po bližji in širši okolici Sevnice v rekreativnih krosih. Za prvi tek se je treba odpraviti v Šentjanž, kjer je prvi štart ob 10. uri, v Birni vasi pri Šentjanžu, pri domačiji Repše (po domače - Brinje).


Prijetna domačija na robu vasi, cesta speljana med njive in travnike, ter organizator atletski klub Sevnica, pa je nastala ena lušna prireditev. Mimo teh krajev sem se peljal že večkrat, vendar na samem teku tukaj še nisem bil.
Z Doljakom sva prispela v zadnjem hipu in parkirni prostor je čakal le še naju. Ni se bilo kaj dosti za obirat, sreča pa je da so predprijave in sva na hitro imela številke.



Za ogrevanje ni bilo kaj dosti časa, saj smo kmalu stali na startni črti in že smo se pognali v prvi krog. Kakih 30 tekmovalcev in tekmovalk se nas je pomerilo na razdalji 4000 m, za kar je bilo treba narediti dva kroga okoli kmetije. Začetek na asfaltu, a ne za dolgo, potem kolovozna pot rahlo dol, pa zatem navzgor. Strmi spust med njivami in ravno po travniku do asfaltne ceste, katera vodi v klanec do cilja. V tem delu seveda ni manjkalo spodbude, tako da smo z korajžo zakorakali v drugi krog.


Vrstni red tekačev se je vseskozi spreminjal in prednost med tekači je bila minimalna. Tako se do zadnjega metra ni vedel razplet. Vsaj pri meni ne, ker sem imel le še kanček moči za zadnji klanec v cilj. Kljub vsemu, mi je uspelo v cilj priteči kot 3. in 2. v skupini člani C. Čas ki sem ga porabil za 4 km je 14: 37.
Kmalu za mano so bili tudi drugi in vsi z dobrim rezultatom. Doljak Edvard je porabil nekaj minutk več kot jaz in sicer 18:16, v skupini pa si je prav tako kot jaz pritekel 2. mesto.
 Seveda ne smem pozabit omenit tudi malico, ki jo pripravijo za vse tekače. Okusne testenine, ki si jih lahko postrežeš kolikor hočeš, zraven pa čaj ali vodo, za ostale substance pa poskrbimo sami.
Za naslednjič se bomo pomerili v Boštanju in to prav kmalu.

Ni komentarjev: