sreda, 18. maj 2011

Majski tek

Ajdovščina 14.05.2011


Sobota pa je minila v znamenju Majskega teka v Ajdovščini. Vremenska napoved ni bila nič kaj obetavna za ta dan in tudi kazalo ni nič kaj na lepo vreme, ko sva se z Doljakom odpravljala iz Novega mesta.
Čeprav sem imel do Mesta gužvo, nama je nekako uspelo pravočasno odriniti na pot.




Sem hotel še nekaj nabaviti za na pot, pa mi ni uspelo. Čas je kar hitro tekel in ob dogovorjeni uri je treba priti do Edija. In sem prišel, se ukrcal v njegov avto in že sva se peljala proti Lj. Malce sem upal, da bo imel prazen rezervoar za gorivo in bo moral najprej na bencinsko, kjer bom lahko skočil v nabavo. Uganil sem! Kmalu je zapiskalo in ustavila sva se na Barju.




"Cuker" mi je padel na 0, pa malce vode za na pot sem rabil, Edi je natočil, vzel še par stvari za na pot in že sva oddrvela naprej. No oddrvela ravno ne, saj je vozil čisto počasi, več kot 100 /h ni šlo nikjer. Pa tudi počasi se daleč pride in prispela sva tudi midva.




Redarji so naju usmerili na parkirišče, kjer sva pustila jeklenega konjička, nato pa naprej peš.




Počasi sva se pomikala proti prijavnemu mestu in si ogledovala kje vodi trasa teka. Pogled je uhajal na vasi Gorenje in Fužine, kjer je najvišja točka.




Opravila sva prijavo in si še ogledala progo na papirju, nato pa jo mahnila na ogrevanje.





Pa ni bilo potrebe po ogrevanju, saj je sonce grelo kar preveč. Nikjer ni bilo nič znamenja o tisti dežni napovedi, pa tudi ni bilo potrebe po dežju. Lani je na tem teku lilo, pa ni bilo nič kaj prijetno za teči, saj je precejšen kos poti po travnikih in gozdnih stezah. Letos pa sonček! Juhuuuuuuuuu!

Sončka nisem ravno ujel, sem pa zato letalo.




Pa pustimo to. Kmalu smo stali za startno črto in čakali na znak za začetek. Med čakanjem se mi je ura premaknila na varčevalni program in ravno ko sem jo hotel ponovno pripraviti za merjenje je bil podan znak za začetek. Še dobro, da je nekaj metrov asfalta in ni bilo potrebno gledati kam stopiš, da sem nastavil svoj časovni stroj.
Počasi navzgor po makedamu in že je bil za nami "ranč" na prvem kilometru. Potem pa čez mostiček in po travniku naprej. Drugi kilometer je bil za nami in spet menjava podlage, tokrat z asfaltom. Kmalu smo prišli v vas (mislim da je Brod) in zavili ostro levo. Tu se prične malce olajšanja. Do 4. km je rahlo v dolino, nakar zaokrožimo delček vasi in po isti poti nazaj. Pa bi bilo prelahko, če bi tekli samo nazaj. Tam kjer smo poprej zavili levo, sedaj brez ovinkov samo naprej. Kmalu se blagi klanec spremeni v pravi vzpon, ki traja cela dva kilometra. Prvi strmejši del mi je pobral kar precej moči, tako da sem drugi del klanca malce bolj počasi, a vztrajno proti vrhu.
Najvišja točka je bila za mano, sedaj pa le še v dolino. Nekaj časa še asfalt, pri izviru Hublja pa levo na stezico, ki pripelje do vasi Grivče. Tu smo zopet na asfaltu, še malce v dolino, (kar precejšenj spust)nato pa dolg zavoj preko enega kuclja in nazaj proti Ajdovščini. Pa tudi v dolino ni lušno teči, še posebej če je precej strmine ne. So me kar malce noge bolele, a sem vseeno malce dodal po ravnini. Še nekaj ovinkov po ulicah in proti cilju.
V cilj sem pritekel 16 z časom 44:05 in kmalu za mano tudi Edi.
Toplo vreme nas je kar pošteno oželo, za kar je organizator dobro poskrbel. Na sami progi je bilo kar nekaj okrepčevalnic in tudi v cilju, kjer je bilo še na kupe sadja, tako svežega kakor suhega. Pa tudi na malico niso pozabili in seveda na sladoled, ki je prav lepo prijal. Prijal pa je tudi špricarček, da je bilo lažje počakati podelitev in žrebanje nagrad.
Pa nisva rojena pod srečno zvezdo. Nisva bila deležna ne medalje, niti žreb ni bil na najini strani. Medaljo sem zamudil za eno mesto, vendar kar za dve minutke, za toliko pa sem tudi popravil svoj lanski rezultat.
Pa sva jo počasi mahnila proti domu. Pa ne z sklonjeno glavo, saj sva opazovala padalce, ki so se dvigali visoko v oblake.



Pa kar precej jih je bilo in lepo jih je bilo opazovati takole na trdnih tleh.Pred nama je bila le še pot proti domu, ki je ob prijetnem klepetu hitro minila. Sobota je bila hitro za nami, je pa zato bila nedelja malce bolj dolgočasna. Napoved dežja za nedeljo se je uresničila, zato so bili vsi teki za ta dan prestavljeni, vključno z Šmarješkim tekom. Pa nič ne de, saj bo kmalu nov vikend in nove poti.

Ni komentarjev: