ponedeljek, 21. junij 2010

12. Kneški tek


5.6. 2010 pa smo se odpravili na Kneški tek v kraju Mašun pri Pivki. Trije smo se odpravili v tiste kraje, vendar samo jaz kot tekač, ostala dva pa kot navijača. No pa nismo bili sami, zbralo se nas je kakih 100 tekačev in kar precej navijačev. Sicer skromna udeležba za ta tek v prijetnem objemu gozdov pod Snežnikom.Sicer lepo vreme z sončkom obsijano nas je spremljalo vso pot, čeprav so se temperature malce spuščale, ko smo se približevali kraju priredeitve.
Start in cilj je bil pred gozdno hišo sredi jase, na kateri se nahaja še nekaj zanimivih objektov. Podrobneje smo si ogledali sicer samo enega in to je bila gostilna na robu jase.

Ugotovili smo, da je prijazno osebje in niske cene, zato so navijači večino časa za čakanje preživeli kar za šankom.
Medtem smo se tekači pripravljali na tekmo

pozdravili prijatle

in se zbrali na startu.
Še znak za pričetek in že smo se pognali po makedamski cesti v boj z 12. kilometri.Lepa proga v objemu gozdov, ki pa je vse prej kot lahka.V začetku nekoliko ravninska, ki se nato prične dvigati in se najbolj "pokonci postavi" nekje med 8. in 10. kilometru. Od tu naprej pa je samo še spust, če izuzamemo nekaj metrov rahlega klanca tik pred ciljem in zadnji metri spet v dolino. Za tu sem prihranil še toliko moči, da sem "finiširal" v cilj in pustil za sabo še dva tekača, katera sta bila še dosegljiva.

Navijači so med tem imeli 45 min časa in da jim ni bilo dolgčas so se malce razgledali na okoli in opazovali kako se nekateri sončijo.

Kar luštno jim je bilo, pa tudi nam čeprav smo v cilj pritekli po 49, 36 min rahlo utrujeni in preznojeni.15 tekačev je bilo boljših kakor jaz, pa še štirje so me prehiteli in pristal sem na 19. mestu in "spet" na 4. v skupini.
Kmalu za mano je pritekel še drugi predstavnik Dolenske, ki zastopa barve društva Marathon g.Doljak.Po ohladitvi pa smo zopet zavili nazaj za šank.


In nato še malce ven pred lokal, kjer je tudi zapela harmonika. Kako tudi nebi malce popili in se poveselili, ko pa sem ravno ta dan praznoval rojstni dan, zato je nekaj "rund"bilo upravičenih.

Ni komentarjev: