četrtek, 17. junij 2010

26. Petelinjski tek

Petelinje , 29. 5. 2010



Športna zveza Pivka je s pomočjo Vaške skupnosti Petelinje v soboto organizirala že 26.Petelinjki tek . Tek je štel tudi za SLO pokal v rekreativnih tekih. Tekmovalnega teka na 12 km se je udeležilo po moji oceni okoli 300 tekmovalcev predvsem predvsem s primorkega in postonjskega konca. No bilo nas je tudi nekaj Gorenjcev, Dolenjcev in Štajercev . Člani TF so se dobro maskirali, vendar je bilo opaziti nekaj znanih obrazev . Odlična tekma po lepi Krpanovi deželi, ki sem jo doslej poznal le iz orožnih vaj na Počku . Proga je srednje zahtevna , poteka predvsem po makadamu in kolovozih in mimo presihajočih jezer , ki pa ji ni bilo opaziti. Vreme se je ves čas pripravljalo na dež , vendar se je ulilo šele pred razglasitvijo rezultatov. Meni bi dež ustrezal tudi na progo , kajti vzpone na progi smo premagovali v pomladanski sopari .
Organizacija je bila res odlična. Vse pohvale organizatorju. Za 8,00 EUR !!! , kar je za Gorenjce že poceni , smo dobili energetski napitek, čas , raznovrstno sadje in odličen pasulj ter majico z vezenim emblemom petelina . Na rezultate še čakamo , vendar so zame drugotnega pomena. Druženje je bilo prijetno .

No takole je opisal tekaško prireditev eden izmed udeležencev teka na forumu. In kaj je še tu za dodat?


Moram reči, da smo imeli srečo z vremenom, saj meni dež med tekom ne ustreza, sploh pa ne pred tekmo. Ko sem se peljal proti Primorski je lilo kot bi škaf obrnil že pred Postojno, vendar je Petelinje nekako obšlo in zdržalo do razglasitve rezultatov. Prav prijetno je obiskati ta kraj, saj skupaj stopi cela vas in pripravi odlično prireditev. Skrbijo za parkiranje avtomobilov in usmerjanje vozil z redarsko službo. Postavijo stojnice skozi vas, kjer se da dobiti izdelke vasi kot so, razni siri(ovčji, kozji,...), pa čebelje in malo manj čebelje pridelke(med, propolis,cvetni prah, medica,...), razna domača peciva vseh vrst, pa vse vrste pijač,....
Poskrbijo tudi za zabavni program in to je bil letos pinball.(saj mislim da se temu tako reče)

pa nogomet si lahko zaigral (to bi v ta čas kar lepo pasalo)


Na štartu se nas je zbralo 200 tekačev in prvi je z njo opravil s časom 40:46



jaz pa sem prisopihal na cilj dobrih 7 min kasneje s časom 48:11, kar je zadoščalo za 31. mesto in v moji skupini 6. mesto.

In ravno ko je organizator pričel z delitvijo nagrad in medalj, se je ulilo. Dežja kar ni bilo videti konca, medalje tudi ni bilo, zato sem jo počasi odrinil proti domu in nisem čakal morebitne praktične nagrade. Pa kdaj drugič.

Ni komentarjev: