ponedeljek, 21. junij 2010

Straški teki

30. 05. 2010 pa je bil dan, ko smo se zbrali na Straškem teku. Kljub temu, da je bilo še polno drugih dogodkov se je "oranžnih" kar nekaj nabralo v Straži. Je bilo pač vse malce nagužvano in smo vsi prihiteli v zadnjem trenutku.
Mene so na vsezgodaj zbudili gasilci, pa ne da bi bilo potrebno kaj gasiti, (hvalabogu) ampak je bilo potrebna udeležba na gasilskem tekmovanju. Noč je bila čisto kratka in kar nekaj dela so imeli, da so me zvlekli iz postelje ob 7:00. Ker ni bilo druge, sem oblekel gasilski gvant in ob 7:30 smo se že borili za čim boljšo uvrstitev v GRC Novo mesto. No v gasilskem domu GRC je bila samo ena vaja, druga je bila nato v gasilskem domu na Kamencah, tretja, četrta in peta pa v vojašnici v Bršljinu. Kljub temu, da nismo imeli niti ene vaje, da sem jaz eno vajo prvič videl in izvajal, smo kar nekako "prišli skozi".
Čas pa je tekel, tako sem v s soncem obsijano Stražo prihitel kar v gasilski odpravi, pa so me zavoljo tega malce čudno gledali, ko sem se prijavljal, je bilo pa vse drugače, ko sem nase navlekel tekaško odpravo.
Tačas so prihiteli tudi ostali "naši" tekači. Tudi oni so bili pridni že na vse zgodaj, saj so se nekateri prihiteli naravnost iz Stopiške farne cerkve, kjer je potekalo prvo sveto obhajilo. "smo vsi sami pridni".
Tako smo se zbrali na prireditvenem prostoru in ko smo trije na kupu že vsem pademo v oči. Na kupu smo bili jaz, Mojca in Barbi, (Boštjan pa je ta čas izvajal program ogrevanja) ko nas je opazil napovedovalec na prireditvi Robert Erjavec, nas fotografiral in še pred začetkom teka se je fotografija pojavila na portalu radija Krka.

Pa smo se zbrali za črto in čakali znak za začetek. Kakih 200 se nas je nabralo in po pisku "pognalo" v tek. Ker je to čisto ravninski tek je tudi precej hiter (vsaj eni grejo hitro). V začetku po sončku in asfaltni podlagi, nato obrnemo nazaj po makadamu in obtečemo tovarno Novoles in pritečemo v center Straže, kjer obrnemo nazaj skozi cilj. Pa ni še konec, za nami je šele tretina poti. Sedaj je potreben še en krog, tokrat malce večji, saj na koncu Novolesa obrnemo proti vasi Loke in tam obrnemo in nato nazaj do cilja.

Ko sem jo jaz ubiral proti Lokam, so se prvi že vračali nazaj in sem jih srečeval malce iz straže ven, se pravi da so bili skoraj 2 km pred mano. (ne vem kam se jim je tako mudilo)
Vseeno sem v cilj pridirjal (kot bi se polž splašil) kot 28., s časom 41:23, takrat je bil prvi v cilju že dobrih 8 min.Kmalu za mano je pritekel tudi Boštjan in sicer kot 38.. Malce za njim priteče Barbara, za njo pa še Mojca in tako smo vsi "Pomarančni " v cilju.
Skratka, lepo vreme, prijetno druženje, dobra organizacija in odlična proga, če vsem skupaj dodamo še glasne navijače razporejene po celotni progi, (ki jih je bilo kar precej) je bila to odlična tekaška prireditev. Za povrhu smo pa še vsem skupaj nazdravili ob šanku.

Kako ne bi, saj je bil med nami slavljenec, ki je ravno ta dan praznoval rojstni dan in to je bil naš tekač Boštjan, ki je z veseljem primaknil za rundo.
Ja Boštjan vse lepo in kar tako naprej še mnogo let in še mnogo pretečenih kilometrov, ter čim več čim boljših uvrstitev.
Imamo tudi nekaj posnetkov, ki pa žal še niso prišli do mene, zato jih pripnem naknadno.



* Naknadno dodan foto dokazni material. :) Še več fotografij tule: http://www.mojalbum.com/skmatick/straski-teki

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

'Športni klub Matick'
BRAVO! Živela Slovenija!

Vrhunske prireditve v športu.
Te dni so tudi nam, ki živimo daleč po svetu, okrasili naše televizijske zaslone s zmago 'domačih' na svetovnem prvenstvu za nogomet. Zato smo si ponosno obesili slovenske zastavice na svoje avtomobile...

Še bolj ponosna pa sem ob prebiranju tega bloga in ob gledanju odličnih posnetkov, ki jih sedaj že v tako lepem, večjem formatu prikazuje 'Klub Matick' ob svojih tekaških prireditvah. ODLIČNO in ČESTITKE vam vsem!

Oja, pa kar trije člani vašega društva ste praznovali R.d. v juniju? To je moralo bit zanimivo. Vas kar 'vidim' kako slavite 40, 25, ali pa ?? ; no samo to, da vam dobre volje nebi nikoli zmankalo! Čestitke vsem in vsakemu posebej s željo, za še mnoga uspešna in zdrava leta na tekaški progi.

Res ste vsi SUPER pridni!
Lep pozdrav,
Iz Kanade

Matick pravi ...

Hvala lepa za čestitke, smo veseli da spremljate dogajanje tudi po svetu in držite pesti za vse nas.
Z objavami pa se trudim po svojih mačeh in znanju, potem pa kakor mi uspe.
Lepe pozdrave čez "lužo" vsem vam.

Barbi pravi ...

Administratorka sporoča, da bodo fotke naložene do jutri definitivno. In se posipam s pepelom za tako zamudo. :)

Matick pravi ...

Hvala lepa za slikce, čeprav malce z zamudo