sobota, 31. julij 2010

8. Dobravski tek

In še vedno smo na datumu 27.junij, in ni pomota v datumu, čeprav je na ta datum že bila ena objava.Kar nekako ne morem spisati vseh objav, saj je toliko tekov da je vsega preveč za moje neobvladanje pisave in računalnika. Tokrat smo se zbrali na 8. Dobravskem teku, za katerega že ime pove da se odvija v Dobravljah pri Ajdovščini. Tek šteje za pokal primorskih novic, bil pa je to moj četrti tek tretjega dne. Za ta "podvig" me je zagrel tekaški kolega Doljak Edi, s tem da je bil to njegov peti tek. On je pričel v petek zjutraj na Vrhniki, nato pa sva popoldan tekla v Radečah in tu sva se domenila da odtečeva še ostale tri ki so bili v soboto in nedeljo.

Iz Semiča sem se odprevil domov, da bi malce počival predno se odpravim na naslednji tek, a ni bilo nobenega miru. Po slabih dveh urah sem se odpeljal v Novo mesto, naprej pa je peljal Edi. In sva se odpeljala do Dobravelj, kjer je bilo kar precej živahno, a ne samo od tekačev, tu je bilo še drugih obiskovalcev, saj so se dogajale še druge stvari.
Sledila je prijava in ogrevanje, med katero sva si ogledala prvi del proge, ki je tukaj nekako najtežji. Med vračanjem proti startu, sva srečala domačinko, sicer tudi zagreto tekačico, čeprav tokrat ni bila v tekaški odpravi, ki naju je poklicala do njenega doma in dobila sva vsak po hlebec domačega kruha in par nekakšnih žemej. Kruh je spečen iz več vrst žita, pridelanega na "bio" način in katerega zmeljejo v domačem mlinu. Seveda ga nisva pojedla takoj, ampak šele naslednji dan in lahko rečem da je bil zelo zelo okusen.
Nato pa hitro na startno črto, kjer se nas je zbrala skromna peščica tekačev. Kakih 80. tekačev in tekačic se nas je zapodilo po poteh Dobravskega teka. Sprva skozi vas in v kar precejšenj klanec, tako da so nekateri že na začetku hodili.
Ob progi so bili obešeni reklamni panoji, ki so tekače spodbujali
Naprej pa je bil ravninski speljan po gozdiču in med polji in travniki.Na določenih mestih je bilo tudi precej nevarno, saj so bili spolzki kamni in korenine dreves, vendar je bil ta del proge označen z "prometnimi znaki", da je nevarno in spolsko. Ob progi je bilo precej navijačev, ki so nas spodbujali in nas motivirali za naprej, vendar vseeno je proti koncu bilo vse težje in težje. Utrujenost me je dohitela in sam na sebe sem se jezil, da kaj le mi je treba toliko tekov v tako kratkem času. A vseeno sem se privlekel do cilja, čeprav precej izčrpan, vseeno zadovoljen ko sem prestopil ciljno črto.
Mirko Čufer je posnel tudi krajši filemček z utrinki teka, ki si ga lahko odprete na spodnji povezavi.
povezava do filma
Premaganih je bilo 9,1 km proge z časom 40:22 in sem zasedel 31. mesto v absolutni kategoriji in 5. mesto v kategoriji.

Ni komentarjev: