nedelja, 6. marec 2011

Zimske tekaške priprave

Čeprav se govori, da v klubu Matick velja nenapisano pravilo, da se ne trenira, ženska zasedba ruši te stereotipe. :) Bliža se namreč tek Povežimo soline 2011 in po "zimskem spanju" bi bilo skoraj nemogoče, da bi se kar za prvič lotili 10 km teka.

Sončno pustno soboto sta zato dve članici kluba - Mojca in Barbi pretekli prve kilometre. Mojca 2, Barbi 4. Za pustno nedeljo pa se je Mojca odločila za pravi podvig. Odločila se je, da teče od doma domov. :) V bistvu iz vikenda v mesto, kar znese tam nekje okoli 10 km (cca. 10,5 km).

Podvig je uspel, Mojca je progo pretekla v 1 uri 4 min, vmes je imela eno postajo za vodo. :) Ker sva jo spremljala dva navijača, imamo tudi nekaj foto dokazov.


Čez 14 dni se zapodimo pa po solinah. Do takrat pa še kakšen km pretečemo po Dolenjski.

Pozdravček do naslednjič!

1 komentar:

Matick pravi ...

Ooooo dobro jutro. Pa se nekaj premika in to na bolje. Ja čestitke za "tekaški podvig", če temu tako rečemo. Sicer sem bil danes pa tudi jaz priden in naredil eno "švoh" desetko. Lepo, iz nas bo še enkrat nekaj.