četrtek, 4. julij 2013

9. splavarjev tek

Vsako leto se šolsko leto zaključi s tekom v Radečah. Tokrat se je šolsko leto zaključilo na ponedeljek, v Radečah smo tekli pa že v petek, 21. 6. 2013.

Ker so moški tekači našega kluba ta dan odpotovali proti Slovaški (vas čakajo objave v nadaljevanju), sva morali ženski predstavnici braniti čast kluba. No, pa še dva moška predstavnika sta tudi prišla, da nismo samo ženske zastopale klubskih barv. :)

V Radečah so letos spremenili progo, da ne poteka več skozi mesto, ampak ob Savi ... 3 krogi, dolžina še vedno 7500 m. Proga mi je všeč in po grozno vročem dnevu je bilo ob 20.00 vreme odlično za tek. Sonce je šlo za hrib, a je bilo še vedno svetlo, Sava je hladila ozračje in res je bilo fajn. Pa še skoraj čisto povsem ravna proga je. Odlično. :)

Ob uri začetka smo se pognali na progo in tekli. Moj cilj je bil, da me zmagovalec na koncu ne prehiti za cel krog, ampak je bil Bojan Vidmar prehiter (ali pa jaz prepočasna), tako da moj cilj ni bil dosežen. Razen če se to prehitevanje izniči z dejstvom, da sem, še preden je Bojan prehitel mene, jaz prehitela zadnjo tekačico za en krog. 

Sicer pa zame ni tako važno kdo koga prehiti, bolj če prehitim sama sebe v primerjavi s prejšnjim letom. In to mi zaenkrat kar uspeva.

Uspešni sva bili obe ženski predstavnici in sva osvojili vsaka svojo medaljo. Bravo!

Še klubski rezultati:
22. Silvo Mikolič 33.06 (6. v F)
39. Andrej Lukšič 36.36 (7. v D)
65. Barbara Vidic 40.43 (2. v B)

76. Mojca Vidic 46.00 (1. v D)


Aja, v Radečah smo dan zaključili z iskanjem zakladka in je bilo kar pestro. Več o tem si lahko preberete TUKAJ

Ni komentarjev: