torek, 8. julij 2014

10. Splavarjev tek v Radečah

Tudi letos smo šli v Radeče, čeprav so kar daleč in čeprav je tek v poznih večernih urah. Ampak trije krogi ob Savi so prijetna poletna ohladitev. No, to je daleč od resnice. Prvič, tek ni prijetna ohladitev, prej obratno. Drugič v Radečah ni bilo ne duha ne sluha o poletju.

V resnici smo imeli ogrevanje v avtu, ker se je pred startom tako nesramno ulil dež, da je bila to "prijetna" poletna ohladitev. K sreči je bilo vreme na naši strani in je tik pred startom dež ponehal ter celo pot ni zalival poletnih tekačev. Odlično!

Na koncu je sicer za podelitev medalj spet malo pokvaril načrte organizatorju, ampak tradicionalno malico (kuhana klobasa in krompirjeva solata - njam) smo imeli možnost pojesti pod streho.

Kaj naj rečem o teku? Res, da so Radeče relativno daleč od Novega mesta in da se prireditev zavleče pozno v noč, ampak tek je ravninski, ni v grozni vročini, za vodo je poskrbljeno, organizator pripravi veliko nagrad za udeležence, pa že prej omenjena malica je dobra. Najverjetneje pridemo naslednje leto spet. Hehe :)

Še en subjektivni zapis, preden pridem do klubskih rezultatov ... tek je v treh krogih in lani me je tik pred zaključkom drugega prehitel zmagovalec (ja, vem, ni, da bi se človek s tem hvalil). :) Letos sem si zadala cilj, da me ne prehiti. In sem v drugem krogu prišla do koruze in potem do ene ograje in potem že videla ciljni prostor, kjer je voda in si mislila, fino, letos me pa res ni prehitel. :) In v tistem me prehiti kolesar ... neeeeee, za njim pa seveda vodilni. Ah ... bo treba trenirat. Naslednje leto bom hitrejša! In me ne bo za 2,5 km prehitel zmagovalec. Upam. :)

Tako, zdaj pa še naši rezultati. Prvi trije Maticki so bili kar tesno skupaj. Klubske bitke se bijejo med našimi fanti. :)


6. Stanislav Kralj, 28.56, 1. v E

7. Srečko Šimec, 28.59, 2. v E
8. Gregor Bučar, 29.01, 4. v B
20. Silvo Mikolič, 31.27, 2. v G

31. Marko Bučar, 32.26, 9. v B
38. Andrej Lukšič, 33.38, 2. v D
83. Barbara Vidic, 40.13, 6. v B
95. Mojca Vidic, 42.32, 5. v D
99. Nina Škoberne, 44.19, 6. v A


Po pobiranju medalj smo se kar hitro odpravili proti domu. No, proti postanku na muškatu v Sevnici. Potem pa proti domu.

Ni komentarjev: