ponedeljek, 7. julij 2014

3. Trebanjski tek

Letošnji junij ni bil tisti pravi za delo tajnice. Tipkanje objav na blogu ni bilo glavno opravilo, ker je bilo drugih zadev preveč. Kljub vsemu se je našel še kakšen dan, da se je tudi ona pridružila pridnim Matickovim tekačem. En tak dan je bila sobota, 14. 6. 2014, ko smo tekli v Trebnjem.

Lani je bila proga za malenkost drugačna in veeeeliko bolj vroča. Letos nam je ubijalska vročina prizanesla in je bilo samo vroče, ne pa tudi grozno vroče. Saj se ne spomnim več prav dobro, ko je že tako dolgo nazaj, ampak se mi zdi, da sem pogrešala vodo. Saj ne, da je ni bilo, samo želela sem jo še kdaj prej, ko smo lezli po tistih hribih.

Ne bom preveč pisala, da se ne bom še kaj zmotila. Glede na to, da sem po lanski vročini rekla, da sploh ne bom več tekla v Trebnjem, sem kar zadovoljna, da sem letos vseeno šla in odtekla. Ostali Maticki bi verjetno povedali vsak po svoje, ampak nihče ni grozno zainteresiran za pisanje objav, tako da bom dodala samo svoja subjektivna opažanja. :)

In recimo lahko dodam predlog oziroma mnenje, da tisti zadnji vzpon do avtoceste (kjer te sicer k sreči čaka voda), res ni potreben in bi se lahko kar spodaj mimo gradu po ravnini odteklo do tam, kjer se od avtoceste spustimo v dolinico. Je že prej dovolj klancev, za tiste, ki jih imajo radi. In mene definitivno ni med njimi. :S

No, da ne bom preveč negativna in kritična, grem kar k rezultatom. Naši klubski uspehi se vrstijo takole:

7. Gregor Bučar, 34.07 - 4. v B

11. Stanislav Kralj, 35.13 - 4. v E
27. Silvo Mikolič, 37.52 - 3. v G

29. Marko Bučar, 38.06 - 11. v B
45. Andrej Lukšič, 40.54, 4. v D

70. Vesna Oražem, 46.00 - 4. v C
71. Mirko Šuštar, 46.05 - 5. v I
84. Barbara Vidic, 48.46 - 8. v B
101. Mojca Vidic, 51.54 - 3. v D


Kar 4 četrta mesta od 9 udeležb. Letos nam gre na tem področju še posebej dobro. Mislim, da od vseh gre najbolje kar Vesni, ker je tole njeno četrto mesto letos kar stalnica. Šment. :)

Ni komentarjev: