nedelja, 30. avgust 2009

Sežana




No takole pa je izgledalo povabilo na prireditev za 29.08.2009 v Sežani. Prireditev sovpada s krajevnim praznikom zato je bil celoten vikend praznično obarvan v teh krajih.
Ob 10:00 smo se zbrali na startni črti in po nagovoru predstavnice občinskih vrst, ter izpustu golobov, smo se pognali po progi. Že v raspisu me je motila tista besedica; tek "na", kajti to v večini primerov nakaže na strmo progo in tudi tu je bilo tako. Makedamska položna cesta se je po nekaj kilometrih spremenila v ozko in strmo planinso stezo, z katero pa sem opravil brez posebnih težav. (mogoče zato ker sem imel v mislih večji klanec)
Ja če gre gor gre pa tudi dol in to je tista boljša stran "kucljev". Vesel, da sem opravil z klancem, sem se poln energije zapodil tudi v dolino in naprej po ravnini (bolje rečeno nazaj) proti cilju.
Pred ciljem še "šikana"


in že je bila za nami 7.2 km dolga tekaška preizkušnja.
Še predno smo si malce odpočili in pohrustali malico, so bili že objavljeni rezultati in v cilju še zadnja tekmovalka. (gospa je tekla z dvema otrokoma v naročju)
Rezultati so pokazali naslednje;
čas 31:51
mesto abs. 16
mesto kat. 2
Prav prijetno presenečen sem počakal na podelitev medalj, čeprav sem si rekel, da bom takoj po teku odbrzel domov.Pred tem je bilo še žrebanje praktičnih nagrad in tudi tu je bila sreča na moji strani, nagrada pa steklenica teranovega likerja. (sem probal, pa je fejst dober)
Nato pa je sledila podelitev medalj in srebrno sem dobil tudi jaz.

Mogoče že naslednjič zlata. Kdo ve!

Sanjati ni greh, za sedaj pa je kar je!

1 komentar:

Barbi pravi ...

Ojej ... zdej mi je pa res žal, da nisem šla s tabo. Teranov liker so imeli za nagrade? O, njama. :) Ti Primorci ... ko bi le bolj po nižinskih predelih organizirali teke ... morje pa to, ne pa tisti hribi njihovi. :)