sobota, 1. maj 2010

31. tek na Petelinjek



Kako hitro čas beži. Kar na enkrat je tu 1. Maj. Ja danes je ta dan, praznik delavcev in vsak si ga po svoje vkroji, da se ima čim lepše. V naših koncih se večina odpravi na Gorjance, čeprav je prireditev po vsej Sloveniji toliko, da človek ne ve kam se obrniti. Nekateri veslajo proti Blejskemu otočku, spet drugi rinejo v hribe, nekateri pa kar doma. Pravkar tudi skupina tekačev sopiha v klanec proti Lisci. (dajmo Boštjan, hop, hop, zdrži še malo,...) In zakaj ni mene tam? Ker grem na tek v Moravske toplice, ampak to je že druga zgodba.
Sedaj moram napisati nekaj besed o teku, ki je potekal 17. 04 2010 v Gabrovki pri Litiji.


To je prvi tek iz seznama teki Dolenjske 2010.Teka lepega dne se nas je na štartni črti nabralo slabih sto tekačev. Pa ne da bi bili slabi kot tekači, da nebi kateri narobe razumel, slabih je mišljeno kot število, saj se nas je nabralo le 95.Pozdravi, stiske rok in vsega podobnega je bilo precej, saj smo se z nekaterimi tekači srečali prvič. V Gabrovko sem se odpravil sam saj je Boštjan bil zadržan drugje in ni utegnil.
Po krajšem ogrevanju se je množica zbrala pod vasjo in že smo se zapodili po makedamski poti proti Petelinjeku.Kak kilometer ravninske poti je ravno zadoščal za dodatno ogrevanje, tistim ki se niso preje dovol ogreli. Po kilometru pa po gozdni poti v klanec, kjer se je že videlo kateri tekači so v kondiciji in kateri nismo. Iz gozda smo "smuknili" na alsfaltno ceso, toda klanec še ni bil dan v koš, se je pa malce zmanjšal.
Je pač ten na Petelinjek in če je na je v klanec. Je bilo vmes tudi nekaj rahlega spusta in nato spet gor. Podlage so na tej progi vseh vrst in se nekako menjavajo, od makedama gozdnih in travnatih poti, pa do asfalta.
In že smo bili na najvišji točki in kjer je tekaška proga v krogu sledi spust. Kar precejšenj je tale spust, čeprav ne ravno tako dolg. Pod klancem sem srknil pozirek vode in naprej. V zadnjem delu je več ali man ravnina, razen dveh manjših kucljev, ki jih je treba nekako preteči. V zadnjih dveh kilometrih sem imel občutek, da je še nekaj moči v meni, zato sem malce pospešil in kmalu pretekel ciljno črto.
Tu je bilo že precej živahno, saj je bilo v cilju že kar precej tekačev, ob progi pa tudi precej navijačev, ki so nas spodbujali v zadnjih metrih. Pogled na časovni stroj je pokazal43:12, kar je za slabe pol minute boljše kakor prejšnje leto. Sama uvrstitev v absolutni kategoriji je bila precej boljša od lani saj sem zasedel 12. mesto (lani 27) v svoji kategoriji pa sem prilezel do 5. mesta. (lani 6.)
Vesel in zadovoljen sem se odpravil proti domu, kjer so tudi mene čakale druge obveznosti in nisem čakal niti podelitve pokalov in medalj, zato pa tukaj čestitke vsem dobitnikom.
Pa lepo praznovanje 1. Maja vsem, pa kjer koli že ste!

2 komentarja:

Barbi pravi ...

Jaz sem ena tistih, ki je veslala na blejski otoček. Jaaaaaa, je blo fino. Pa čestitke za dobro uvrstitev, čeprav ves čas jamraš, da si med slabšimi. :P

Matick pravi ...

mal je pa treba pojamrat. sicer pa niso rezultati nevem kaj, bi lahko blo bulš