nedelja, 3. oktober 2010

Park tek v Novem mestu

Po dolgem času piše spet Barbi. In po dolgem času sem tudi tekla. Ampak gremo kar od začetka. :)

Začne se tam ob Krki, ko Krka preceeeeej naraste. In poplavi Loko in traso Park teka, zato se dogodek prestavi za 14 dni in se izvede v petek popoldne, 1. 10. 2010 ob 17.30. Stane me je pobral doma in odbrzela sva v parkirno hišo k Tušu, pa nato oddat prijave na igrišče na Loki (dobila lušno majčko - pohvalno, da imajo tudi ženske verzije majčk), spet nazaj do avtomobila, da se preoblečeva v opremo in glej ga zlomka, samo še 20 min do starta. Malce sva se ogrela in začelo se je.

U, kaj moram še povedat. Park tek - dolžina 8 km. To in dejstvo, da je ta tek praktično na mojem domačem terenu (na Loki sem res precej domača, ker imajo super dober sladoled, super tortice, luštno teraso za posedanje ...) me je prepričalo, da bo en 8 km tek po dolgem času en dober trening za naslednji teden, ko bo na Otočcu malce daljši (9,4 km) km. Seveda s "kratkimi" teki nimam sreče, zato je tudi tokrat prišlo do spremembe. Malce so spremenili traso in zakaj pa ne, so jo še malce podaljšali ... pa smo dobili 10-ko. Joj ...

Ob 17.31 po moji uri smo začeli s tekom in sicer najprej en krog okoli odbojkarskih igrišč, kjer je nesramno drselo, potem po cesti proti Gostišču Loka, mimo njega in po Župančičevem sprehajališču naprej proti Novoteksu, pa še naprej proti Cegelnici v smeri proti Češči vasi. Na razdalji 5 km je stala miza z vodo, okoli nje smo tekli in se po isti poti vrnili nazaj.

Proga je lušna za tečt (če zanemarimo podatek, da je dolga 10 km), sem pa pogrešala še kakšno postajo za vodo. K sreči ni bilo vročine, tako da ni bilo prehudo, ampak Stanetova ideja, da bi bila voda na 4. km (kar pomeni za nazaj tudi na 6. km in je to skupaj dvakrat na poti), se mi je zdela boljša kot tale 1 postanek.

No, skratka, tekli smo. Eni hitro, drugi nekje vmes, tretji smo bili bolj zadaj. Jaz pač tečem, da pretečem, cilj je bil dosežen, uvrstitev v skupini sva imela s Stanetom pa enako, ne glede na to, da je on med hitrimi, jaz pa med počasnimi. :) Oba sva dosegla 4. mesto v starostni kategoriji. :)

Po končanem teku smo dobili še golaž, zaploskali najboljšim in se odpravili proti domu. Ta zadnji del nam ni uspel najhitreje, ampak smo se zadržali še v Oljki, kjer smo prijetno klepetali in se je 10 min raztegnilo v 2 uri. :) Luštno je bilo. :)

1 komentar:

Matick pravi ...

Hvala Barbi za objavo. Pa bom prišparal mekaj minut, ko mi ne bo treba toliko pisat.Je že vse povedano,mogoče navedem le še dosežen čas ki pa je zame 37:49 in za Barbi57:54. Hvala še enkrat! Matick