nedelja, 6. februar 2011

Zimska liga Japetič

30.01.2011 6. kolo lige Japetič

V lepo sončno nedeljo, smo se odpravili proti Sveti Jani da se pomerimo v 6. kolu lige Japetič. Sonček je že kukal izza gore, ko se je pet Dolenčkov pomikalo proti Hrvaški.
Po dobri uri vožnje, smo prispeli na parkirišče, kjer je pričetek teka. V tem kolu, se nas je znašlo na startni listi malo. Na dalši progi nas je bilo vsega 26 in na krajši 9 tekačev. Pa tudi mi nismo bili kaj prida "zagreti" in po odlašanju do zadnje minute, smo se le nekako pripraviti za tek. Poleg primernega oblačila, pa je potrebno poskrbeti tudi za zdravje in podobne stvari. Ena takšna stvar je prav gotovo tudi, da se poskrbi za dovolj tekočine v telesu, kajti dehidracija je precej nevarna zadeva. Z Mirkotom vedno poskrbiva za takšne stvari.

Kozarček pred tekom, prav dobro dene in da dovolj moči za napor pri teku. Če ni eden dovolj pa lahko tudi dva.
In potem smo pripravljeni za doseganje rezultatov. (seveda se je potrebno tudi malce ogreti in take reči) Tokrat je organizator naredil tudi eno "gasilsko" sliko, nato pa smo se postavili za tek in se na znak zapodili proti cilju.
Znana proga, izdelana taktika, (kakšno taktiko pa rabiš za tečt) lepo vreme in pa 11.5 km ceste. Kakor da se ne da nobenemu teči, smo vsi pričeli nekako počasi in kar bolj ali manj v skupini pretekli vas, ko pa smo se usmerili po makedamu proti vrhu, smo malce "stopili na gas" in skupina se je pričela raztezati. Ob cesti je bila tabla z obvestilom, da je v teku lov in da je potrebno paziti. Še dobro da imam bolj žive barve tekaški dres, saj če bi bil v kakem sivem, bi me lahko zamenjali z divjim zajcem. Pa ti dopovej jagrom, ko pričnejo streljati vse povprek.
No pa ni bilo ravno hudega. Nikjer nobenega lovca, le nekaj avtov je šlo mimo in pa nekaj pohodnikov smo prehiteli. cesta je bila v spodnjem delu suha, razen na nekaj mestih malce ledu, medtem ko je zadnja tretina bila zasnežena. Na cesti je bilo malce snega, ki je bil sicer povožen, se je pa vseeno "mlelo" pod nogami in ni bilo kaj prijetno za teči. Ne glede na to, so kilometri ostajali za nami in kmalu je bil pred mano spust v cilj.Tudi spust je bil precej spolski, kar je še bolj nevarno od klanca navzgor.
In sem bil v cilju in tudi tokrat kot prvi. Za progo sem porabil 54.06 min., kar ni moj najboljši čas je pa moj drugi najboljši. Malce sem zadihal, nato pa sem se napotil nazaj pospremiti Mirkota v cilj. Pa je fant precej pohitel in sva se srečala že za prvim ovinkom. Samo tako malo se pa ne splača teči, zato sem kar nadaljeval naprej, Mirko pa v cilj.
Je ujel pravo mešanico "goriva", katera mu je dala moči da je prišel v cilj kot drugi z časom 59:35. Jaz pa sem še kar tekel nazaj po progi, dokler nisem srečal prve predstavnice nežnejšega spola. Obrnil sem nazaj in pospremil Veroniko v cilj.Tako je bila v cilju tudi zmagovalka med dekleti in v objektiv sta se ujela oba zmagovalca.Kmalu za tem je bil v cilju tudi Doljak, ki je za progo porabil 1:05:24. V cilju je bil tudi že Pavle in tako je bilo ptrebno počakati le še Petra, ki je bil na progi še cca 16 min dalj kot Edi. Pa ga nismo čakali vsi. Je bilo kar mrzlo in je bolje če jo takoj odrinemo v dolino. Tako je na vrhu počakal le Pavle, mi trije pa smo jo ubrali v dolino. Ozke stezice, malce snega in pa meglen razgled na vse strani. Počasi smo se prebijali v dolino. Prejšnjič so nam stezo krasili krasni cvetovi teloha, katere je verjetno sedaj pokončal sneg, sem si mislil. Pa ni bilo ravno tako. Nekaj cvetov je s sklonjeno glavo še vedno kukalo iz snega.In že smo bili pri avtu, kjer smo imeli topla in suha oblačila in pa nadomestek izgubljene tekočine. Je bilo potrebno takoj nadomestiti.Ja pa ne samo tekočine. Smo kar takoj nadomestili tudi porabljene kalorije. Pogledali smo, kaj imajo dobrega v restavraciji Šumski dvor, ki se nahaja nekaj metrov stran od starta teka. Smo bili kar vsi istega mnenja, da bi bil mogoče dober >Bunceg iz pod peke<, čeprav je bilo še kar nekaj v dnevni ponudbi. Pa se nismo zmotili. Okusno hrano smo kaj hitro spravili "za srajco", poplaknili z dobro kaplico, nato pa jo veselo ubrali v "lepo našo" Slovenijo.

Ni komentarjev: