torek, 22. april 2014

12. Bistriški tek

Slovenska Bistrica 13.04.2014

Nadaljujejo pa se tudi teki v Štajersko  Koroškem pokalu in če bo le čas, se bomo pojavljali tudi tam. Tako sva se z Doljakom odpravila v nedeljskem jutru proti Bistrici. Nekaj ulic je zaprtih za ves promet, zato sva kar malce krožila, da sva našla parkirni prostor, pa še ta je bil daleč stran. Pa ni bilo moteče, sva se vsaj malce sprehodila do starta,


Ob prihodu sem bil presenečen nad ogroooooooomno množico, ki se je razprostirala na vse strani ob startno ciljnem prizorišču. Tudi ogromno število mladih, ki so se že pomerjali med sabo v tekaških zmožnostih, je bilo lepo videti, kakor tudi polno mizo raznih pokalov, ki so mirno čakali na nove lastnike.  Sem rekel Edvardu; za tole se pa splača danes malce potruditi.
Tudi vreme je bilo kot nalašč za tek. Sem pa tja se je pokazal malce sonček, vendar ne toliko da bi bilo vroče.Kmalu smo stali za startno črto in tik za tem smo se že trudili vsak po svojih močeh. Krožno speljana proga po nekaterih ulicah, ki so bile v tem času zaprte za ves promet. Polovico kroga se rahlo dviguje, v drugi polovici pa rahlo spušča, treba pa je bilo trikrat zakrožiti, kar je zneslo slabih 10 km. Skoraj v celoti je bila podlaga asfaltna, razen nekaj metrov malce večjega parkirišča, kjer je bil makadam.


Nekoliko so bile še težke noge od prejšnjega dne, ko smo tekli na domačem terenu, vendar so se nekako razmigale, da sem v drugi krog zakorakal z lažjimi koraki. Bolje rečeno, da sem uspel loviti "zajca", ki sem tokrat za spremembo izbral ravno prav velikega. Proti koncu prvega kroga je šel mimo mene in sem kar stopil v korak za njim in držal. Če mi uspe držati do najvišje točke, mi ne more uiti sem razmišljal in tako je bilo.  V tretji krog sem potem še malce dodal in v cilju sem bil za nekaj sekund pred njim, pa čeprav nisva v isti skupini. Nekaj minut za mano je bil v cilju tudi Doljak.


Potem so pa prišli malce čudni rezultati. Naslovljeni so bili na lanski tek, vpisani pa letošnji tekači, vendar nismo bili vsi rasporejeni v pravih skupinah. Koeficient za izračun je bil lanski in tako so tekači ki so v tem letu menjali skupine ostali še v lanskih. Malce zbrke, na kar se je opozorilo organizatorja, ki se je lotil popraviti napako. Novih rezultatov niso nič pokazali, ampak so kar delili pokale, zato smo nekateri zamudili ta protokol ravno za toliko, da je šla skupina mimo. Po novem je potem bilo takole.

Kralj Stanislav 35:09 2. v D


Doljak Edvard 42:22 5. v F
Za mene ni bilo kaj dosti sprememb. Na obeh rezultatih sem imel enega pred sabo, na prvih še malce hitrejšega, kot potem na pravih. Kar nekaj pa je bilo razočaranih, saj so po napačnih izračunih stali na stopničkah, na pravih pa so potem zdrsnili mimo. Se bo treba pa v naslednjem teku malce bolj potruditi.


Ni komentarjev: