torek, 22. april 2014

ParkTEK 2014

Tudi drugi tek v seriji tekov za Dolenjski pokal je potekal na novomeškem območju. Natančneje v športnem parku Loka - no, vsaj start in cilj sta bila tam.

Iz Loke smo tekli ob Krki skoraj do Češče vasi, potem pa obrnili in se po isti progi odpravili nazaj na Loko. Prijeten tek. Eden mojih najljubših. Ravnina. Znan teren. In tokrat malce daljši od lanskega. Tokrat skoraj polnih 10 km. :)

Lahko povem, da je bilo vreme aprilsko. Dež, pa malo brez njega, pa spet malo z njim. Čeprav sem na koncu že pozabila, da je na začetku deževalo. Sem bolj razmišljala, da moram čim prej v cilj, ker se mi ne da več nog premikat. :D

Ne bom dolgovezila, ker nimam kaj posebnega povedati. Trenirati še vedno nimam časa, k sreči je ekipa Matickov vsaj tako velika in prijazna, da so me prijavili in sem lahko naravnost iz Ljubljane pridrvela na Loko, se preoblekla in odtekla (skoraj) 10 km. Ostali so verjetno kaj več trenirali. In se kaj pripravljali. Ali pač ne. Vsekakor s(m)o bili uspešni.


Tole je zbirnik naših rezultatov.
Čeprav imamo dame prednost, bom tokrat najprej napisala rezultate, ki so jih dosegli MOŠKI:
6. Stanislav Kralj - 37.47, 1. v E


7. Srečko Šimec - 38.15, 2. v E

16. Marko Bučar - 39.21, 6. v B

19. Silvo Mikolič - 39.54, 2. v F

37. Andrej Lukšič - 42.43, 6. v D

56. Mirko Šuštar - 49.48, 5. v H



Zdaj pa še ŽENSKE:
12. Vesna Oražem - 49.21, 4. v C

16. Barbara Vidic - 50.16, 7. v B

21. Mojca Vidic - 56.58, 4. v D

24. Nina Škoberne - 1.00.20, 4. v A

O, presrečna ženska 4. mesta. :(

Aja, pa nekje sem obljubila, da posebej omenim še navijača ... na klopci pri lesenem mostičku nas je pridno spodbujal Sebastjan, ki tokrat ni tekmoval in posledično ni posegal po najboljših rezultatih kot na prejšnjem teku.

Tako, pa je minil tudi 2. tek od 19. za letošnji pokal. No, v resnici so za nami že 3 teki, ampak to je pa že tretja zgodba, v katero se mi žal ni uspelo priključiti, zato bo poročal direktor. :)

Ni komentarjev: