torek, 17. junij 2014

3. Dobrodelni tek migaj z mano Velenje

Velenje 07.06.2014

Pa smo dočakali tudi malce več sončka, za katerega smo prosili kar nekaj časa. Sedaj ga je pa kar naenkrat bilo preveč, seveda če je treba po vročini  odteči 8 km. Ampak mi se ne damo, pa še za vse je enako. Tokrat smo nadaljevali Štajersko Koroški pokal.
Trije Maticki smo se počasi majali proti Velenju. Tokrat se je Stanetu in Markotu pridružil še Mirko in takoj je bilo bolj veselo med potjo in ko smo prispeli, je bilo še vse v znamenju priprav.


Baloni so se napihovali, napovedovalec je neutrudno nagovarjal tekače in vse ostale. Potekalo je skupno ogrevanje, pa še kaj bi se našlo v letnem gledališču, kjer je bil postavljen tabor.
Tokratna proga je potekala okoli Škalskega jezera in nam vsem nepoznana. Sicer sem v teh koncih že tekal moj najhitrejši krog, vendar je tisto bilo okoli Velenjskega jezera, ki leži nekaj deset metrov zraven. Časa smo imeli za manjši ogled, nato pa se je velika množica tekačev pričela zbirati pod balonom.


Še strel in že smo bili v prvem krogu. Ja proga je namreč speljana v treh krogih. Prvi je malce manjši in obtečemo manjši gozdiček, travnik in se ob jezeru vrnemo na startno ciljno mesto.  Za začetek je kar manjši klanec, ki se vleče vse do konca gozdiča, nato se spusti proti jezeru in ob njemu nazaj, pa v drugi krog.


In zopet v klanec, pa naprej v spust, vendar ne proti jezeru, temveč se nadaljuje krog še okoli jezera. V večjem krogu pa se najde še kar nekaj klancev in spustov, kateri so kar precej zahtevni. K težavnosti je pripomogel še sonček, ki je pričaral verjetno letošnji najtoplejši dan.  Sicer postojanka z vodo nekje na polovici kroga, da se malce ohladimo in gre potem nekoliko lažje naprej. Proti koncu kroga še nekaj ravnine in šikana pred ciljno ravnino.


Potem pa še en veliki krog. Še enkrat preteči vse klance in spuste, pa obenem še obdržati hitrost, ali še majčkeno dodati morda. Ne vem ravno, ali je šlo meni dobro, ali pa je imel moj tekmec slab dan, saj ga kar ni bilo mimo mene. Na vsakem teku je že v začetku šel mimo in tudi v cilj prišel veliko pred mano, tokrat pa je bil vseskozi nekoliko za menoj. Malce tudi zato sem zadnji krog probal teči čim hitreje. Ker me ni ujel do vrha zadnjega klanca, sem bil že skoraj siguren da tokrat uspem. In tudi sem. V cilj sem prisopihal nekoliko pred njim, kar je zame velik uspeh.  Tudi Marko in Mirko sta pridno tekla in tudi dosegla odlične čase.


7. Kralj Stanislav   32:09    1.v  skupini



19. Bučar Marko   35:42
38. Šuštar Mirko   44:41    2.v  skupini


Izžrebali so tudi nekaj nagrad in tokrat je bila sreča na naši strani. Nekoliko smo se tudi okrepčali in zabavali, saj so pripravili kar zanimiv program.Mogoče je pripisati uspeh tudi ritmu mladosti, ki so ga pričarala drzna dekleta radia Antena.



Ne smem pa pozabiti, da je bil tek tudi dobrodelen.
Z štartnino so namreč zbrali 1.160.00 €, ki so jih namenili za štipendiranje otrok obolelih za rakom. Kaj več si lahko preberete tukaj, vesel pa sem da smo del te dobrodelnosti bili tudi Maticki. Se vidimo na naslednjem teku!

Ni komentarjev: