petek, 19. junij 2015

Straški teki

Straža 31. 5.2015



Za nami so tudi Straški teki, ali bolje rečeno Strašk tek. To je eden od lepšh tekov, če ne tudi najlepši. Ni se treba prav daleč voziti, ravno pravšnje dolžine in pa skoraj ravninski. Edino kar je moteče, vedno je na ta dan še nekakšna prireditev in pa vedno je pasje vroče, ali pa dežuje. Z vremenom smo jo tokrat dobro odnesli, saj ni bilo ne pretirao vroče ampak zmerno toplo, od tistega zraven pa je bilo tudi tokrat in sicer obhajilo. Tko nateri ne morejo na tek, nekatei pa takoj po teku odidejo in ni časa za podelitev.
Tokrat je tako odšla Barbara, pa Srečko tudi, kateri je tudi prišel v zadnjem hipu in sem prijavo zanj naredl jaz. Meni se tokrat ni mudio nkamor, sem bil pa nekoliko utrujen od teka ki sem ga imel prejšnje popoldne.Klub vsemu se nas je kar nekaj zbralo na startu najdaljšega teka in sicer preko 180 tekačev in tekačic, medtem ko na krajši (3 km) 44.



Glede na vremenske razmere je proga tukaj včasih mace spremenjena in tokrat jo ni bilo treba spreminjati, zato smo tekli tisto kot je običajno. Manjši krog do Hruševca in za Novolesom nazaj, čez avtobusno postajo v cilj, (to je tudi celotna dolžina krajše proge)



nato pa še daljši krog ki vodi mimo Novolesa v vas in levo do Lokev, kjer je obrat preko travnika in nazaj, za Novolesom in v cilj. Edina novost je kucelj pri novem mostu. Zgradili so namreč novi most čez krko in se priključi na pot po kateri se teče. Tu ni bilo druge restive, kakor da se nasuje  in sedaj je treba preko tega nasipa. Hudega ni, je malce bolj razgibana proga.



Pa poglejmo kako smo prihajali v cilj.

2. Kralj Stanislav  37:55  2. v skupini F



19. Menič Franci  40:02  2. v E
21. Šimec Srečko  40:12  3. v E



49. Mikolič Silvo   43:20  3. v G



56. Lukšič Andrej  43:42  9. v E
136. Vidic Barbara  51:45  7. v B

Tudi na krajši razdalji smo imeli tokrat predstavnika in sicer se je na tej dolžini pomeril Puš Sebastjan, ki je pritekel v cilj kot prvi z časom   09:13



Uspelo mi je priti še enkrat med prve tri  absolutno in razlog za veselje je bil tu. Ni pa bilo razloga veselja pri obdelavi rezultatov. Tu so namreč imeli kar precej težav in zato je bilo treba dooooolgo čakati nanje, a kdor čaka dočaka. In pa nad malico tudi ni bilo nekega navdušenja. Vsi so nekaj kritizirali, da so testenine razkuhane, da ni nekega okusa,..... Jaz ne vem, ker nisem jedel. Ravno sem prišel na vrsto, pa je zmanjkalo in so rekli da bo zopet čez 15 min.  Čez 15 min je bila zopet gužva, pa še kritike so bile in nisem šel več v vrsto. Malce hujšanja tudi ne škodi.


Ni komentarjev: