ponedeljek, 22. junij 2009

Rim

Pred časom sem obljubil eno objavo in obljuba dela dolg, vendar kot vedno vse v zadnji minuti.
Že kar nekaj časa je odkar se pogovarjamo o Rimu. Namreč gre se zato, da so me tekači DTP Trebnje povabili , da z njimi opravim nenavadni podvig. Za ta podvig smo se zato tudi slikali nekaj tednov nazaj v Straži.

Takole so me maskirali, da nisem preveč izstopal po barvi dresa.

in smo se zbirali
in zbrali vsi razen enega.



Takole pa so zapisali na njihovi spletni strani:


25.06.2009 - 28.06.2009
RIM - TREBNJE

Po lanskem uspešno opravljenem podvigu (Beograd - Trebnje) tudi letos naše društvo ne počiva. Čaka nas velik podvig - štafetni tek iz Rima do Trebnjega. Tekači bodo tekli v obliki štafete neprekinjeno (v enem kosu po 10 km), vsak bo opravil preko 80 km...Tekači, ki se bodo podali na pot so: Jože Lužar, Leon Grden, Marko Kruljac, Stanislav Kralj, Antonija Jarc, Peter Zajc, Rado Jarc, Mirko Lavriha, Leopold Saje, Leon Rojc, Marko Komat in Božo Zajc, ki manjka na sliki. V Trebnjem jih lahko pričakate v nedeljo, 28.06.2009, v popoldanskih urah v okviru prireditve iz Trebanjskega koša (za točen prihod spremljajte forum).


Glavni krivec, da grem s to odpravo na tale podvig je Mirko Šuštar, ki ga zamenjujem, saj se on ne more udeležiti zaradi poškodbe. Kot rezervo je predlagal dva tekača in odločitev je bila takšna, da grem jaz. Seveda sem z veseljem pritrdil, saj je to zame poseben iziv.
Torej jutri popoldan se zberemo v Trebnjem, vkrcamo v dva avtodoma in odrinemo v Italijo, natančneje v Rim. Od tu se v četrtek zjutraj podamo na pot proti Trebnjem in nekje v nedeljo 28.06.2009 popoldan prispemo na cilj.
Kaj in kako bo potekal tale podvig, bom natančno opisal po vrnitvi, saj sedaj niti ne vem kaj me čaka. Lahko pa nas počakate v nedeljo v Trebnjem, kjer je naš cilj v sklopu prireditve Trebanjski koš.
Vabljeni ste vsi, tudi ti in pot pod noge - v Trebnje se gre. Več ko bo navijačev, bolj bo luštno.

1 komentar:

Barbi pravi ...

Navijači vseh vetrov, združimo se! :)

Mi pridemo navijat v Trebnje, ko pritečete domov. :) Z vso opremo. :) Če le kaj ne pride vmes.

Vsem skupaj želim srečno pot, dober tek in čim več slikc ter čim daljšo reportažo ob povratku. :)