sreda, 24. junij 2009

Vse poti vodijo v Rim

Če vodijo v Rim, morajo tudi iz njega. :)

Naj že na začetku povem, da tokrat avtor objave ni Stane, ampak njegova administratorka Barbara. :) Stane se namreč trenutno nahaja nekje v Rimu, kot je zapisal v prejšnji objavi. Pregled vremena po svetu je pokazal, da imajo trenutno (13.40) 26°C in razpršene oblake s sončkom. Srečneži. Upam, da bo naredil dovolj fotk, da bomo uživali. :)

OK, DTP Trebnje je torej organiziral tek iz Rima v Trebnje in včeraj so šli na pot. Ker rada brskam po internetu, sem seveda našla njihov forum, avtodom št. 1, v katerem je Stane, sem dodala na Skype in našla še par zanimivosti, ki so me prepričale, da se vmešam na njegov blog in jih pokažem še ostalim. :) Morda se v tem tednu še kaj oglasim. :)

No, najprej sem našla en filmček, posnet pred odhodom iz Trebnjega. Če kliknete na čas 1:16, lahko vidite in slišite Staneta v elementu - sicer ne tekaškem, ampak to še pride. :)


Torej, DOBER TEK in če gre za tekmo med obema avtodomoma, mi držimo pesti za prvega. :)

Ni komentarjev: