torek, 12. julij 2011

6. tek po lovskih stečinah (Trebelno)

Začenja se poletni oddih v Dolenjskem pokalu. Juhu! To namreč pomeni, da bomo kakšen vikend namesto na tek lahko skočili na morje. Juhu! :) No, ampak načeloma je oboje tudi združljivo. :)

V soboto, 9. 7. 2011, smo se tekači zbrali v Trebelnem pri lovski koči. Vročina tistega dne je bila vročinsko pasja. 35°C in več so kazali termometri ... v senci. Uf ... ob 17h na Trebelnem ni bilo veliko manj stopinj in nisem vedela, ali bi ob 18h sploh stala v množici tekačev, ali bi se raje skrivala v senci. No, slednje je prevladalo pri enem klubskem tekaču (MaV), ostali (SK, BV, SP, MM, MoV, MB) pa smo se odločili, da se dokončne pregrejemo s tekom. In smo se pognali v dir.

Po asfaltu v dolinco, pa v hrib, pa malo po makedamu v dolinco, pa po ravnem, pa v hrib, pa še malo v hrib, do cerkvice, pa vodaaaaa, pa spet v hrib, po gozdu, spet vodaaaa, potem pa vročinski del po asfaltu v hrib, pa malo v dolinco in ponovi krog od "pa malo po makedamu v dolinco", nato pa še spust po poti in zaključni finiš v hrib po travniku.

Če ste eden tistih, ki so trpeli skupaj z nami, potem ste lahko opisano pot vizualizirali in logično v drugem krogu občutili vročino, dehidracijo in utrujenost. :) Ostali pa ... pridite naslednje leto. ;)

Naj vam zaupam, kakšne "prijetne" misli so se mi med tekom podile po glavi (sploh v tistem vročinskem delu po asfaltu v hrib) ... Prvič in zadnjič sem tule; vročeeeee; blagor Mateju, ki je ostal v senci; joj, je vroče; blagor tistim, ki so že na cilju; uf, res je vroče ...

Ah, na koncu sem bila pa vesela, da je za mano. Da sem preživela to vročino. In da grem naslednji dan na morje. :)


Ostali so pot verjetno dojemali malce drugače ... npr. uf, kako je danes hitro cilj tukaj (ker je bila proga dolga "le" 7 km); pa morda še dobro, da tako hitro tečem, da mi piha; ali pa morda danes mi gre pa super, medalja mi ne uide. :) No, v našem klubu je poskrbljeno za obe skupini tekačev. Dva, ki spadata v zadnjo skupino, pridno stopata tudi na stopničke. Čestitke obema.

Aja, morda še naši rezultati za konec:
Sebastjan Puš   26.02   1. mesto C
Stane Kralj   26.45    2. mesto E
Matej Mikolič   27.38
Marko Bučar   30.27
Barbara Vidic   40.24
Mojca Vidic   43.47

Zdaj bo pa premor v Dolenjskem pokalu, ampak se mi nekako dozdeva, da to ne pomeni, da bo tudi premor za Maticke ...

1 komentar:

Matick pravi ...

Ja prav si ugotovila. Maticki, oziroma delček ekipe, bo še kar pridno tekal na okoli. Razen tistega malo, ko skočimo na dopust!