četrtek, 24. maj 2012

13. Novomeški tek


Novo mesto 13.05.2012


Niso še noge dobro odpočile, že je bil tu naslednji tek. Po krajšem premoru, se nadaljuje tradicija tekov v Novem mestu, pod naslovom Novomeški tek. Sicer je sedaj še nekaj tekov v Dolenski prestolnici, a ta je tisti pravi.  Bilo je tudi nekaj dogovarjanja, da bi tek štel za pokal, a se niso nekako uskladili z terminom in štartnino.
Tako je prišlo nedeljsko popoldan, ko so se pričele zbirati množice na glavnem trgu. Ta dan je bil namreč tudi dan za delavske športne igre, kjer se je teklo na 1500 m za možakarje, medtem ko je nežnejši spol imel za 500 m manjšo razdaljo. Moje noge so bile še precej težke od sobote, pa sem se vseeno spoprijel z izivom.



Prišla je na vrsto kategorija F, v kateri je bilo 15. tekmovalcev. Za lažje računanje, pri delavskih igrah teče vsaka skupina posebej, pa tudi na progi je lažje spremljati koliko je že kateri pretekel, saj se teče v treh krogih po 500 m.  In smo se zapodili po razgibani progi Novomeških ulic. Dva kroga sem nekako solidno odtekel, nato me je pa »pobralo«. Ker smo bili precej izenačeni, je kar nekaj tekačev v zadnjem krogu šlo mimo mene, tako da sem jaz pristal na 5. mestu z časom 4:37, medtem ko je zmagovalec odtekel z časom 4:20.



Zadovoljen z izkupičkom, sem se počasi pripravil na naslednjo tekmo, ki je bila nekaj trenutkov kasneje. Na startu se je zbrala peščica tekmovalcev, (za takšen tek je bila udeležba precej klaverna) 61 moških in 20 deklet. Seveda pa tu ni manjkalo »Matickov«. Uradno sva bila sicer dva, to je moja malenkost in pa Robert Turk, nastopil pa je še Sebastjan Puš, ki je tokrat zastopal barve AK Krka.
Puška poči čreda se premakne, ali kako gre tisto. In smo pričeli z tekom.



 Jaz sem se zopet pomaknil nekaj vrst nazaj in lepo počasi pričel. Najprej en krog po centru mesta, nato pa na drugi breg Krke preko Kandijskega mosta in po cesti proti Ločni. Na mostu me je dohitel Darko Bauer, ki je tudi sodeloval dan pred tem na trojkah in na delavskem teku, pa sva jo skupaj počasi ubirala in kramljala o vsem z vsakim, ki je prekrižal pot. Prvi tak je bil Doljakov Edi, ki je na drugi strani mosta bil kot fotograf, pa še nekaj se bi jih našlo. Počasi smo jo ubirala mimo negdanje pošte, pa negdanje tiskarne, kjer je bilo kar nekaj klanca. Nato pa spust do »Palčka«, (ena majčkena okrepčevalnica, za tiste ki ne vedo) kjer je bila malce naprej okrepčevalnica tudi za tekače. Sledilo je vijuganje po gozdu mimo blata in luž, pa preko Ragovega mosta na drugo stran Krke, kjer smo se zopet znašli v ulicah Novega mesta. Le še mimo sodišča in zaporov, (niso nobenega zadržali) pa še manjši klanček in že smo bili na Glavnem trgu.



Pa ni bilo še konec. Treba je bilo še en tavelik krog. Pa sva nadaljevala z Darkotom z ramo ob rami, medtem ko sva že gledala v daljavo koga bova prehitela.  Pa ne še tukaj, bova potem v dolino, sva si rekla. Vseeno se je tempo večal in kmalu sva ulovila Urško, pa »botriča«, (Robert Turk) ampak se še ni pričel spust. V dolino sva še malce dodala, pa kar nič popustila. Po gozdu nisva tekla z ramo ob rami, ampak drug za drugim in kakor v prvem krogu sem šel naprej tudi v drugem. Vedel sem da sva v isti skupini in si bo treba boljše mesto izboriti. Kar sva bila bliže cilju, to sva bila hitrejša in prehitevala sva tekača za tekačem.
Bila sva povsem izenačena in v cilj pritekla skoraj skupaj. Meni je ura zabeležila 34:26:04, Darkotu pa 34:26:07 in 8 km Novomeškega teka je bilo za nama. Robert je bil tudi kmalu v cilju  z časom 35:37:06, medtem ko je Pušav fant v cilj pritekel kot drugi z časom 27:31:07.



Lep in prijeten tek, le v cilju sem pogrešal kozarec vode, katero je bilo treba iskat v bližnji lokal, noge pa so me precej manj bolele od pričakovanj. Medalje sicer ni bilo, vseeno pa je bilo kup dobre volje ob prisotnosti na podelitvi. No vsaj Puš se je povzpel na drugo stopničko, čeprav bi z malce truda lahko stal na najvišji.


Ni komentarjev: