torek, 6. avgust 2013

12. tek po kraški učni poti

Ah, kje je že 30. junij ... daaaaleč nazaj. :) Pa vendar še ni zapisa, zato hitim s tipkanjem. Tistega davnega junija smo tekli v Semiču.

Letos je bila proga nekoliko drugačna in ker nisem brala razpisa, tega nisem vedela. Zato sem parkirala na stalnem kraju, kjer ni bilo nikogar. Hmm ... pa še bližnja gostilna zaprta ... hmm ... pa so naju hitro usmerili na drugo lokacijo, ki je bistveno boljša - tako tekaško (no, morda tisti hribček ni najbolj posrečen za začetek in konec) kot tudi kar se tiče parkiranja in podelitve. Pač bolj primeren prostor.

Preoblačenje, priprave in tek. Proga je večinoma ista, spremenjen je le začetni in končni del, dolžina ostaja ista. Ne spomnim se več točno, kako sem se počutila, ko sem tekla. Verjetno tako kot vedno ... vmes utrujena, na koncu zadovoljna, da je za mano. :)

Edina stvar, ki me v Semiču moti in je vsako leto ista, je ta, da je hrana zanič. Tisti golaž je vedno voden in namesto mesa so kosti ali mastni kosi. Če ne verjamete, kar poklikajte po objavah preteklih let. Tokrat sva se z Mojco hrani odpovedali in se raje zapeljali v mehiško restavracijo na kosilo. Je bilo bolj okusno. Hehe. :)

Aja, še rezultati. Direktor je izostal zaradi obveznosti v Avstriji, če se ne motim. Smo pa ostali toliko bolj pridno zastopali barve kluba. Hja, pridno smo tekli in tole so bili naši klubski dosežki:

Franci Menič - 31.32 - 1. v E
Marko Bučar - 36.26 - 4. v B
Silvo Mikolič - 36.57 - 4. v F
Andrej Lukšič - 41.30 - 7. v D
Mirko Šuštar - 45.06 - 11. v I
Vesna Oražem - 45.33 - 5. v C
Barbara Vidic - 45.51 - 2. v B
Mojca Vidic - 51.26 - 4. v D

Nisem čakala podelitve, se je mudilo na kosilo in naprej na obisk v bolnišnico h klubskemu vremenarju. :) Zato tudi ni fotk z dogodka. Pokukajte na stran Marathona za uradno fotogalerijo, pa nas boste kje našli. ;)

Ni komentarjev: