ponedeljek, 26. avgust 2013

Jernejevo 2013

Atletski miting Šentjernej  21/08/2013

V sedo popoldan pa me je pot zanesla v petelinjo deželo.  Kot vsako leto, so tudi letos tam praznovali občinski praznik, ki ga imenujejo "Jernejevo". Sicer letos sam praznik ni bil tako bogat kot prejšnja leta, je pa še vedno bil odlično pripravljen in izpeljan miting za atlete vseh starosti.



Ko sem tako čakal na še zadno disciplino, oziroma razdaljo teka v kateri sem bil prijavljen tudi jaz, sem premišljeval zakaj se takšne prireditve ne udeleži večje število  športnikov. Odlično pripravijo in izpeljejo vse skupaj, a ves trud le za peščico tekmovalcev. Ne vem zakaj razmišljajo nekateri, da je to prireditev le za vrhunske atlete in potem čepijo doma, zamujajo pa vrhunsko prireditev.
Na izbiro je bilo več disciplin. Skok v daljino in višino, pa suvanje krogle in met vortexa, ter kar nekaj razdalj teka. Tokrat se je prireditve udeležilo preko 250 atletov, od pionirjev pa do veteranov, iz različnih klubov Slovenije in Hrvaške. Md udeleženci so bili tudi "Maticki", tako stalni kot tisti občasni.
Najprej so se pomerili tisti občasni, ki so bili tudi tokrat prijavljeni pod AK Krka.  Teklo se je na razdalji 1500 m, zmagovalec pa je bil občasni matick Matjaž Pregrad.



Tudi drugi občasni Matick je dobro tekel. Sebastjan Puš, ki je zasedel 2. mesto v svoji skupini.


Nato pa je prišla na vrsto najdaljša razdalja in sicer 3000 m, v kateri sva bila dva Maticka. Pravzaprav smo bili prijavljeni trije. Menič Franci, Kralj Stanislav in občasni Doljak Edvard.


Desetkrat je bilo treba zaokrožiti, da se je nabralo dovolj metrov. Še sreča, da so tokrat bile znosne temperature in se je dalo lepo teči. Tokrat sem prvič obu šprinterce za tekmo in izkazale so se za dobre. Izmučen in zadovoljen sem pritekel v cilj, saj sem svoj čas na tej progi izboljšal za cca 10 sek, pred mano pa je bil le Menič Franci, za slabo minutko.

Tudi Doljak je dobro opravil z progo, saj je bil tudi on kmalu v cilju. (Uradnih rezultatov ne najdem, ker smo bili dodani naknado) Povabljen je bil seveda tudi na stopničke v svoji kategoriji.
Sledil je le še kratek klepet ob pijači, drugo leto pa se zopet vidimo, ko bojo padali rekordi.


Ni komentarjev: