petek, 3. september 2010

3.marš na Gače

Takole pa smo se zbrali 21.08.2010 na Gačah nad Črmošnjicami pri Semiču, kjer je potekal 3. marš na Gače. (tako je tukajšnji tek poimenoval organizator Fit klub iz Novega mesta) Do smučarskega centra Bela sem se napotil sam, kar pa ne pomeni da sem tudi tekel sam, saj se je zbrala kar velika množica tekačev. Bil pa sem sam od tekačev kluba "Matick", saj v zadnjem času samo še jaz vstrajam z tekom. Pa kaj si moremo pomagat, vsak pač po svojih močeh in kolikor mu čas dopušča.
Po enomesečnem dopustu Dolenskega pokala, je bilo kar lepo zopet videti nekatere tekače in malce pokramljati z njimi. Pa ni bilo veliko časa za klepet. Takole zbrane je nagovoril Primož Kobe, podal par napotkov "za na pot" in ustrelil. Pa ne kakega tekača, ampak znak za začetek teka.



In takole je tudi opisal sam potek proge organizator.

PROGA: Proga je izredno lepa, skoraj v celoti makadamska in senčna, ima 4 rahle vzpone od katerih je najstrmejši zadnji ciljni vzpon dolg cca 150m. Štart je v počitniškem naselju Gričice ob smučarskem centru BELA (Rog Črmošnjice). Proga teka na 10,7 km poteka po gozdni poti do proge za tek na smučeh, kjer zavije v obratno smer teka na smučeh. Na najvišjem delu tekaške proge zavijemo na makadamsko cesto desno v dolino. Na križišču, ki sledi po cca 200m zavijemo ostro levo na cesto proti Štalam (proga na 3km tu zavije desno v dolino proti Komarni vasi). Na vseh naslednjih križiščih se držimo desno. Rahel vzpon na Štale v križišču desno proti Ribniku (Resi). Rahel spust do ribnika (držimo se smeri Resa). Na to v klanec proti Resi, vendar že na prvem možnem odcepu desno, kjer pridemo na cesto, ki prihaja iz Rese dol. Tu še cca 500m v dolino do naslednjega križišča zopet desno proti Komarni vasi in naravnost naprej do parkirišča in na pot v naselje Gričice, kjer nas čaka zadnjih 100-150m težjega ciljnega vzpona. Proga bo ustrezno označena, na križiščih bodo redarji. Kilometri bodo označeni. Višinska razlika med najvišjo in najnižjo točko na progi je 90m. – Skupaj se boste dvignili za 205m. Štart in cilj sta na isti nadmorski višini to je cca 750m.

Vse zapisano seveda drži, ni pa zapisano, da je prvi kilometer po travnatem delu, kjer je polno jam, kamenja, trave, ter podobnih nevšečnosti in da je ta del precej nevaren. Seveda smo bili na to opozorjenio pred startom, vendar niso vsi spoštovali opozoril, ali pa so imeli zgolj samo smolo, saj je bilo na tem delu tudi nekaj poškodb.
Jaz sem jo odnesel brez poškodb in tudi z dobrim rezultatom, za kar je nekako krivec tudi Polde Saje, ki me je na nek način usmerjal, spodbujal in "vlekel" naprej v drugi polovici poti.
V cilju sem bil tako zelo zadovoljen, saj se je ura ustavila pri 44,33 min, kar je pomenilo 12 mesto absolutno in 5. mesto v skupini.Zadnji moj rezultat na tej progi iz pred dveh let pa je 51,06, kar pomeni da sem izboljšal za več kot 6 min.
Sledila je podelitev in pa seveda veliko klepeta, o načrtih , uspehih, ... Seveda so bile tudi razne šale vmes, da nam ni bilo dolgčas in pa žeje se ni smelo trpeti, za kar smo tudi poskrbeli.
Fotoaparat pa je ostal na žalost doma, drugače bi nastala mogoče tudi kakšna dobra fotografija. Pa drugič morda.

Ni komentarjev: