četrtek, 8. oktober 2015

11. Pečarovski tek

Pečarovci 16. 08.2015

Medtem ko smo v Dolenjskem tekaškem pokalu imeli dopust, se je v Prekmurju še kar tekalo po njihovih hribčkih. Tako sva se z Doljakom odpravila v Pečarovce.  Ko sem se odločal za teke v tem koncu naše deželice, sem nekako razmišljal, da bodo vsi teki nekako bolj ali manj po ravnini in me na vsakem teku presenetijo klanci.  Z njimi me seznani navadno že Edvard med samo vožnjo do tja, oziroma je že kar presenečenje, če je ravnina.
Tudi v Pečarovcih ne gre brez klancev, oziroma je eden, pa se gre dvakrat čez. Zbor tekačev in tekačic je kot je to v navadi v teh koncih pri vaškem, oziroma gasilskem domu, kar je tu kar oboje.



Sam tek je speljan po vaških cestah in poteh, tako da ni treba nobene zapore ceste, je pa zato treba narediti več krogov. Start in cilj pri samem domu, nato pa nekaj sto metrov ravno in zavoj v klanec navzgor.  Sredi klanca dekleta skrajšajo in se obrnejo proti cilju, mi pa še nekaj časa v breg in nato v dolino proti cilju.  in ko prideš čez ciljno črto, te čaka še en krog, ki je tokrat isti za vse, ampak to daljši ovinek.  Tako se na koncu nabere za dekleta 5,8, za fante pa 7,1 km.


Število udeležencev na daljših razdaljah je bilo; M+Ž  26

Rezultati pa so bili sledeči;
4. Kralj Stanislav  22:27   1. v D
17. Doljak Edvard  28:03   3. v F

Vsak ki si je priboril stopničke je prejel posebno "medaljo",  njihova tradicionalna pütra za tri prvouvrščene v vseh kategorijah


Slikce iz nekaj tekov so se mi pa nekam zgubile, zato bo nekaj objav z manj  slkovnega materjala. Tudi to se zgodi. Verjetno je prišel kakšen tiskarski škrat. :( :(




Ni komentarjev: