sobota, 10. oktober 2015

Miting Jernejevo 2015

Šjentjernej 26.08.2015

V Šentjerneju je v sredo, 26. avgusta 2015, potekal 15. mednarodni atletski miting v organizaciji Atletskega kluba Šentjernej, ki ga vodi Anton Bučar. Udeležilo se ga je preko 250 atletov. Tekmovalce je pozdrtavil župan Radko Luzar in podžupan Janez Selak, olimpijski in svetovni prvak v metu kladiva Primož Kozmus, državni rekorder v metu Igor Primc, domači olimpionik Jože Vrtačič in skakalec s palico Jure Rovan.


Sicer bi moral biti miting že teden dni prej, pa je bil prestavljen zaradi napovedi večjih količin padavin in bi bila izvedba otežena, oziroma nemogoča. Pa je ravno vseeno, saj kdor ima namen je prišel tudi na ta datum.Dogajalo se je preko celega dneva in bilo je pestro in živahno. Za konec smo prišli na vrsto še "tastari" tekači, tisti ki se borimo sami s sabo.


Majhna skupina veteranov, katerim sta se pridružila še dva mlada fanta izven konkurence in smo se zapodili po stezi. Lahko bi rekli; kratko pa sladko.  Deset krogov dolžine 300 m, kar znese 3 km in smo krožili.


V začetku je še nekako šlo, potem vse težje. Iz kroga v krog je bilo težje, a treba je bilo loviti konkurenco.


Probal sem držati tempo mladeničev, kar mi je nekako uspevalo v začetku, nato pa mi je eden pobegnil proti koncu in je pritekel pred mano v cilj.


Vseeno vsi zadovoljni v cilju, saj nismo tekli za zmago, ampak za svoj osebni rezultat. Če je bila zraven še zmaga, pa toliko boljše, medalje so bile pa skoraj za vse, ker nas je bilo zelo malo in razporejeni vsak v svoji skupini.


 Jaz sem z svojim časom več kot zadovoljen!

2,98 km
Razdalja
3:29 min/km
Povprečni tempo
10:23
Čas
0 m
Skupni vzpon








Za ostale tekmovalce ne vem rezultatov, ker niso bili nikjer objavljeni. Se vidi da smo že stari in ni vredno pisati naših časov. Pa nič ne de, vsak zase že ve.
Na tem tekmovanju je za "Maticke" tudi prvič tekel Škufca Marjan, tako smo bili zopet v skupini na stopničkah vsi "naši". Bravo mi!


Tudi naš občasni član je stal na stopničkah in sicer na drugi.



In ko so nam podelili medalje, skoraj ni bilo več nikogar razen organizatorjev in nas z medaljami na stadionu. Pa smo se pobrali še mi in sicer v najbližji lokal, kjer smo nazdravili na medalje se odžejali z osvežilno pijačo. Hvala Marjan, drugič damo pa mi.

Ni komentarjev: