sobota, 3. oktober 2015

20. Taborski tek

Ljutomer 07.08.2015


Za spremembo zopet nekako v petek na tekaško prireditev. Tokrat majčkeno dalj do Prekmurja, natančneje v Ljutomer.  Na glavnem trgu samega mestnega jedra, se je ob 17. uri pričela tekaška prireditev, seveda za najmlajše, mi tastari (tudi tisti majčkeno mlajši, oziroma člani in članice) pa smo prišli na vrsto kako uro pozneje.
Ker še vedno ni drugih kandidatov, zopet samo dva odrineva na pot. Ceste že dodobra poznava, zato ni noben problem pripeljati na bilo katero prireditev v ta konec in vsakič prideva dovolj zgodaj, ali celo prezgodaj. Tudi tokrat je bilo tisto prezgodaj, zato sva naredila še sprehod skozi mestni park in si ogledala stare hraste ki tam krasijo ta del mesta.  Nekaj sva se tudi poglobila v samo ime teka in ugotovila zakaj tek ravno "Taborski tek".
 Zakaj »Taborski tek«: Ljutomer je bil leta 1868 prizorišče I. slovenskega tabora . In spomin na ta dogodek, mi pretečemo 8,5 km dolgo progo, nekateri pa majčkeno man in še manj.



Pa poglejmo kako imajo to speljano.
Tekaške proge za nižje kategorije in invalide potekajo po ulicah Ljutomera: dečki/deklice A 250 m, dečki/deklice B+C 450 m, dečki/deklice D 900 m in invalidi 450 m; za ostale kategorije (od članov/članic A naprej) pa je speljana po ravninskem predelu (asfalt za progo dolžine 8,5km; krajša proga dolžine 3 km, pa je speljana po asfaltu cca 1,8 km in cca 1,2 km po travi). Progi sta praktično brez višinskih razlik v smeri proti vasi Cezanjevci in nazaj v Ljutomer.
Za vsakega nekaj in midva z Doljakom seveda na 8,5, saj za manj se že ne splača tako daleč vozit.Na startu nas je stalo 38, od tega 10 tekačic in 28 tekačev. Po samih mestnih ulicah smo malo tekali, saj smo po najkrajši poti odtekli iz mesta in skoraj po ravnini do sosednjega naselja, tam na stadionu obrnili in po isti poti nazaj na glavni trg, kjer je bil cilj.
Sam se nisem v začetku preveč zagnal, začel prva dva kilometra počasi, nato pa nekoliko pospešil.  Z majhnim nihanjem sem se nekako nato prebijal skoraj do cilja, vendar me je proti koncu pričelo zmanjkovati.Verjetno je za to bilo nekoliko krivo tudi vreme, saj je bilo pasje vroče, če ni bil to najbolj vroči dan v letu. Kljub vsemu na koncu zadovoljen tako z časom, kakor z uvrstitvijo. Zadovoljen pa sem bil še z nečem. Namreč dan pred tekom sem nabavil nove copate in tukaj so bile prvič na nogah in v tekaškem koraku. In ja, odlično so se obnesle.

3.  mesto  Kralj Stanislav  čas 31:42    1. v D
20. mesto Doljak Edvard  čas  39:06   2. v F
Da se je lažje počakalo podelitev medalj, sem bil deležen še prijetne masaže nog, v bližnjem lokalo pa osvežilne pijače. Seveda da je vse pasalo, le tisto ne, da sem z znojem prepojil masažno mizo. Namreč znoj je še kar v potokih tekel od mene, ko sem bil na masaži in večino ga je posrkala podlaga na mizi.
Kakorkoli že, Prekmurci so nadaljevali z veseljačenjem in veselico in ne vem kaj še vse so imeli pripravljeno za ta dan in vikend, medtem ko sva jo midva počasi ubrala proti domu.


Ni komentarjev: